Leuk in september

Tot voor kort maakte ik hier een lijstje met de leuke dingen die eraan zaten te komen. In plaats daarvan zal ik vanaf nu terugblikken op!

Al bij al was september een fijne maand. Veel te druk, want onze weekends zaten flink vol, al was dat vooral te danken aan mijn eigen verjaardag – mijn nieuwe voordeur! – en het feit dat ik zeer moeilijk nee kan zeggen. Daar wordt aan gewerkt en op geoefend, de ene keer al met meer succes dan de andere.
Voor de volgende events mag ik toch mijn beide pollekes kussen dat ik ze heb mogen meemaken!

Noorwegen
Het lijkt al een halve eeuw geleden maar begin september zaten wij nog in het land van verlaten bergplateaus, smeltende gletsjers en ontelbare meren. Het gemis is groot; gelukkig heb ik nog honderden foto’s om doorheen te werken en véél postjes om te schrijven voor de reisblog. Nagenieten…

bday n°30
September is ‘mijn’ maand en meestal vier ik mijn verjaardag in drie keer. Jawel: één keer met de schoonfamilie (en de bomma en Klein die in dezelfde maand verjaren), één keer met vrienden en één keer met mijn familie (en oma die ook een septemberkind is). Ik kreeg leuke cadeautjes, er was véél eten en o ja ook een tête à tête met het lief!

den hof
Ook daar werd nog hard gewerkt, samen met de andere tuinders of alleen. Nog redelijk wat oogsten, en de tuin winterklaar maken… De eerste pompoen is een feit, en de laatste courgettes!

Mechelen met Athena
Een heel fijne uitstap met een zeer warme nazomerzon, cava en een (bio)foodmarktje.

shopping
Ondanks de angstaanjagend snel slinkende budgetten – YNAB? wasda? – werd er veel geshopt deze maand: twee paar nieuwe schoenen, twee jurkjes, het boek van Pascale Naessens… Het kon niet op. Maar voor ne keer zaten er geen miskopen bij; ik heb alles al veelvuldig kunnen gebruiken!

En u? Welke leuke dingen deed u zoal de afgelopen weken?

11 thoughts on “Leuk in september

  1. In sept ben ik 4 dagen in groep naar Barcelona geweest. Dat was de 1ste keer en is me zeer goed bevallen. Naast het festival in Bredene ben ik ook nog naar plopsa geweest om mijn bday te vieren. En ben ik ook begonnen met Tibetaanse tai chi (seamm jasani). Ik deed al de Tibetaanse yoga en de tai chi ligt me ook heel erg.

Geef een reactie

