Leukedingenlijstje augustus 2016

Maandelijks blik ik even vooruit, naar de leuke dingen die me te wachten staan. Naar een idee van Titatastisch. De vorige lijstjes kan je hier vinden.

Augustus is, per uitzondering, onze vakantiemaand. Het zullen dus enkele drukke weken worden op het werk, maar daartegenover staat een welverdiende rust!

  • Onze vakantie dus: een paar weken Noorwegen! Jippie..
  • Het dubbel verjaardagsfeestje van schoonvader en Ella bij hen thuis.
  • Het verjaardagsfeestje van mijn vader, al ligt dat niet vast want hij viert zijn verjaardag niet meer zo graag. Roloog. (Maar geen feestje is geen cadeau hé!)
  • Twee bijeenkomsten met de vriendengroep van het lief op een vrijdagavond. Terrasje doen, iets eten en vooral bijkletsen.
  • Mijn verjaardagslijstje opstellen. Zéér belangrijk. Tot nu toe kan ik enkel bedenken: boeken, een boekenbon, of een envelopje. Ja, ik ben op die leeftijd dat ik feitelijk niks nodig heb…

En u? Welke zomerse activiteiten staan er op uw augustusprogramma?

 

9 thoughts on “Leukedingenlijstje augustus 2016

  1. Ik ben mijne lijst ook al aan het samenstellen en denk erover om een feestje te organiseren met de spaanse drank “43”🙂🙂. Moet alleen nog een leuke activiteit vinden om met mijn lief te doen…….maar dat komt goed. En leeftijd dat je niks kan gebruiken,….euh dat bestaat niet sweetie!

  2. In augustus hebben we tot nu toe vier dingen op de planning.
    Schoonfamiliebbq (rechterkant van de schone familie (de vrouw staat rechts in een relatie)) naar jaarlijkse gewoonte, de losse ongedwongen stijl.
    Schoonfamilieverjaarfeestje (linkerkant van de schone familie, maw de kant van de schoonpapa), een niet recurrent gebeuren en dus de formele aan tafel stijl.
    BBQ met wat overblijft van de vriendenkring uit mijn middelbaar waar we nadien door Ierland trokken te voet.
    En verjaarfeestje van één van mijn beste vriendinnen, zij is een toppertje en dat gaan we uitbundig vieren.
    En voor de rest : we zien wel.

  3. Het enige dat nu gepland staat is ons weekendje Dublin… voor de rest niks… eens september begint de dagelijkse sleur terug… werken-voetbal-huishouden… is er niet veel tijd meer om te plannen.

Reacties zijn gesloten.