Leukedingenlijstje juni

Maandelijks blik ik even vooruit, naar de leuke dingen die me te wachten staan. Naar een idee van Titatastisch. De vorige lijstjes kan je hier vinden.

Het wordt een vrij drukke maand hoewel onze weekends (nog) niet zo volgepropt zitten. Anderzijds lopen de zaterdagen tot en met september al razendsnel vol met barbecues, vakantie, verjaardagsfeestjes en housewarmings.

Ik ga genieten vanaf nu, herinneringen creëren en (proberen te) stoppen met panikeren over volle agenda’s.

  • Eén leeg weekend waarvoor ik ga blijven vechten 🙂 Ik wil er graag nog eens een dagje op uit onder ons twee, hetzij naar een stad, hetzij de natuur in.
  • Het concert van Adele.
  • Het concert van Céline Dion.
  • Het drie maanden uitgestelde verjaardagsfeestje van Athena.
  • Het examen van het lief. Op zich is dat géén leuke gebeurtenis maar het betekent eindelijk het einde van een jaarlijks terugkerende stressperiode. ’s Avonds gaan we eten bij onze favoriet om de herwonnen vrijheid te vieren.
  • Een date met Minerva. Hopelijk met mooi weer zodat we een terrasje kunnen doen.
  • De schoonfamilie die voor het eerst in lange tijd nog eens op bezoek komt en ook naar mijn volkstuintje komt kijken.

Welke leuke dingen staan er in uw agenda?

24 thoughts on “Leukedingenlijstje juni

  1. Euh… aaahhh, de agenda, die hou ik zo niet bij. Wat ik wel weet : het tweede huwelijk van een jeugdvriendin. Wat zeg ik, van EEN jeugdvriendin. Daar kijk ik op zich wel naar uit. Het betekent ook terug naar de “heimat”.

  2. Ik heb een beetje blogjes bijgelezen, ook jouw onderstaande. Mijn computer was 3 weken out en ik moest een nieuwe mailbox installeren en nu arriveren alle mails van wordpress in mijn ongewenst post, enfin ik moet het nog eens bekijken hoe ik het moet oplossen. Bon juni! Ik heb vooral veel afspraken staan in ziekenhuizen met mijn moeder en mijn schoonouders. Maar als alles goed gaat vertrekken we op 10 juni naar Andalousie, ik kruis mijn vingers dat er niets tussenkomt.

        1. Oei nee, het is geen opleiding, het is een certificaat in drie levels, level 1 was 2 jaar geleden, level 2 vorig jaar, level 3 nu. Het heet CFA, een internationaal certificaat in de financiële wereld (en meer weet ik er eigenlijk niet van, behalve dat het ongelooflijk moeilijk is en nog niet eens de helft van de mensen die ooit aan niveau één begint, niveau drie effectief haalt.

  3. Hier gaat juni in het teken staan van de examens en van de verhuis van mijn schoonmoeder, als dat geen leuke gegevens zijn :-). Een weekendje niks, mmm klinkt aanlokkelijk. Maar wat klaag ik, had vandaag een aantal gestolen uren met mijn lief, omdat de kids er alleen op uittrokken,……;:-)

      1. Geen andere keuze, dit is weekend 5 op rij dat mijn lief bij zijn mama zit,….of ergens met zijn zoon naartoe moet of gaan zeilen of gaan eten,…….maar hij heeft beloofd om het goed te maken 🙂

        1. Ik hoop dat de mijne zijn ‘afwezigheid’ ook wat goed gaat maken want ik zie hem de laatste weken nog geen half uur op een dag en het begint door te wegen 🙂

  4. Ik kijk wel uit naar de creatieve dingen: ik ga op een dinsdag samen met iemand in Brussel haken/breien/spelen met draad, op vrijdagavond is het Stitch ’n Bitch in het werelcafé en de 3de dinsdag van de maand is het brei- en haakavond bij Femma.

    1. O jaaa heerlijk zo creatief! Ik probeer al een paar weken terug de haaknaald op te pakken maar ik krijg zelfs geen boek meer gelezen…

  5. Ik heb een aantal leuke dingen op het programma staan! Het eerste weekend gaan we naar de ardennen met vrienden. Ik heb de vrijgezellen van mijn toekomstige schoonzus. En ik ben jarig aan het eind van de maand! 👑

  6. Leuke maand in het vooruitzicht!
    De enige plannen die er zijn is eventjes weg naar Sicilië en een benefiet hier in ons dorp. Voor de rest veel vrije tijd om nog in te vullen 🙂

  7. Leuke plannen! Ik duim dat het lege weekend leeg blijft 🙂
    Wij gaan komend weekend live naar de Ronde van Zwitserland kijken en het weekend daarna trekken we de bergen in voor onze vijfdaagse wandeltocht. Veel goesting in!

Reacties zijn gesloten.