De beelden van week 6

De verse groentjes van de #buurderij: pastinaak, koolraap, raapjes, rode biet, prei, postelein, veldsla, wortels en in het papieren zakje.. witloof 💕 #buurderijleuven #healthylife #healthyfood #healthyshopping #boodschappen
Mealprep: de brooddozen euhm lunchdozen voor morgen! #kudzu #lunch #lunchbox #mealprep #healthylife #healthyfood #paleo #projectpaleo #projecthealthy #glutenfree #glutenvrij #lactosevrij #dairyfree
Kleine beloning. #countyourblessings #granola #currentlyreading
Club brie als lunch, het was superlekker maar daarna hele namiddag last gehad van dipje! Dan weet ik weer waarom we het doen.. #notsopaleo #projecthealthy #projectpaleo
Wat kan je anders doen op een vrije zaterdag met een losgebarsten valling en nog heel veel te lezen boeken in huis... 😎📚 #currentlyreading #boekenwurm #perfectsaturday

  • Er werd deze week vooral bezig geweest gezijn met eten. Iets té veel misschien. Waarvoor mijn excuses. ’t Was leuk koken met seizoensgroenten zoals rapen en bieten, die anders gewoon in de soep zouden belanden (als ze al per ongeluk in mijn winkelkarretje zouden gerold zijn) maar die ik nu roosterde of rauw in een slaatje draaide, en ongelooflijk lekker smaakten.
  • Het was een hectische week op het werk, een drukke week, facturatieweek, met daarbovenop een aantal veranderingen die op til zijn en alvast in gang werden gestoken. Ik wacht nog even af wat ’t allemaal gaat geven.
  • Er was vrije tijd (ondanks het vele koken) en ik pikte het lezen weer op. Gewoon in mijn Poäng kunnen zakken, leeslamp aan, bladzijden omslaan – niets zo rustgevend.
  • Het weekend was vreselijk en heerlijk tegelijk. Vrijdag barstte er een verkoudheid los, en in de AH zag ik net een vrouw voor mijn neus met de laatste twee dozen papieren doekjes gaan lopen. Hmpf. Ik scheen niet te kunnen stoppen met eten voor het eerst in bijna twee maanden had ik een vreetbui; eentje die z’n weerga niet kende: negerinnentetten, chips, rijstpap, rijst bij het avondeten, croissants, een broodje… Het kon niet op. Ik blijf een emo-eter: als ik me niet goed voel, stort ik me op eten. Ik vrees dat dat altijd zo gaat blijven, de truc is om dat niet naar de supermarkt te gaan om ver weg te blijven van alle verleidingen. Lesje geleerd?
  • Onze date met Athena (die nogal gevoelig is voor virussen) en One werd afgezegd waardoor we plotseling een volledig vrij weekend hadden. Na de wekelijkse kuisronde ben ik mijn zetel feitelijk niet meer uitgekomen tot zondagavond, tenzij om te gaan slapen of iets te eten te pakken. Aaaaah…. *lui*

14 thoughts on “De beelden van week 6

  1. Hopelijk voel je je snel beter. Ik eet zelf ook teveel wanneer ik emotioneel ben, dus ik snap het wel hoor. Niet naar de supermarkt gaan is idd de oplossing. Als er niets in huis is, kan je het ook niet opeten.
    Wat een leuke sokken trouwens :-)!

          1. Alle groenten die op één of andere manier verwarmd zijn mogen wel. Ik troost mezelf maar met de gedachte dat ik geluk heb dat het winter is en warme groenten dan veel lekkerder zijn. De lente/zomer zal een grotere uitdaging worden… 🙂

            1. Courgetten en tomaten en wortelen zijn ook lekker geroosterd 0:) Ik eet eigenlijk liever sowieso warme groenten. Behalve idd als het keiwarm weer is…

  2. Wij hebben de laatste weken alleen maar luie weekends door het slechte weer en dat bevalt mij enorm. Niks doen, hangen in de zetel, filmpje kijken, chipke eten… straks ga ik de wintermaanden toch nog leuk beginnen vinden 😉

  3. ik probeer ook elk weekend één luie zaterdag of zondag in te voeren, of toch minstens één dag waarop niets “moet” 😀

Reacties zijn gesloten.