Leukedingenlijstje januari

Maandelijks blik ik even vooruit, naar de leuke dingen die me te wachten staan. Naar een idee van Titatastisch. De vorige lijstjes kan je hier vinden.

De januariweekends zijn zo snel volgelopen dat ik mezelf wel kan slaan omdat ik dat gewoon heb laten gebeuren. Het lief verjaart en bijna de hele maand draait daarrond.

  • Op zijn verjaardag gaan we met ons tweetjes uit eten. Even een mooi momentje samen na alle familiedrukte van de feestdagen.
  • In één weekend tijd is er het verjaardagsfeestje voor Bompa en dat voor mijn mama (natuurlijk apart).
  • Datzelfde weekend gaat de Bomma shoppen met het lief (voor zijn verjaardag) en daar moet ik natuurlijk bij zijn, niet dat ik niet denk dat hij geen smaak heeft hé.
  • Diezelfde dag heb ik ’s middags ook met vriendin Fan afgesproken om te gaan lunchen. Ik heb haar al een jaar niet meer gezien dus ik kijk er wel naar uit.
  • Vriendin Minerva komt eten, daar moet ik nog een menuutje voor uitdenken.
  • Ik heb mijn familie uitgenodigd het weekend na zijn verjaardag, en ik wilde zoals altijd sandwiches en een kaastafel doen, maar dat is niet erg paleo dus… ga ik maar weer eens koken voor een groep. Ik vind het heerlijk om etentjes te organiseren, maar er kruipt wel altijd veel tijd in.
  • Teamo’s vrienden hadden het ingenieuze idee om voor zijn verjaardag een wijndegustatie cadeau te doen als verrassing; zij komen dan ook bijna een hele zaterdag naar ons. En jawel: weeral koken dus.
  • Op een avond door de week na het werk gaan we in Brussel shoppen met Maa – ook weer voor zijn verjaardag 🙂 Hij gaat dus helemaal in het nieuw steken en dat is wel fijn, want de hemden die hij nog heeft, vallen hem bijna van het lijf.
  • Het laatste weekend van januari hou ik keihard vrij. Daar moet iedereen afblijven. Ziezo.

Welke leuke dingen staan er in uw agenda?

14 thoughts on “Leukedingenlijstje januari

  1. Misschien een huis kopen :-)! En voor de rest nog een nieuwjaarsreceptie, een avondje met een ex-college van de echtgenoot en een verjaardagsfeest. Als dat geen leuke vooruitzichten zijn voor het begin van het nieuwe jaar!

  2. Ook al wel weer een aantal dingen met als hoogtepunt (denk ik) een uitje met mijn pas getrouwde vriendin, haar man, mijn vent en nog twee vrienden. Gaan we naar een escaperoom en uit eten.

    1. Maar 1 verjaardagsfeestje voor jezelf? :p hier zijn er altijd drie: 1 voor vrienden, 1 voor familie en 1 voor schoonfamilie… Misschien moet ik dat systeem eens aanpassen 🙂

  3. Drukke weekends inderdaad, zo te lezen. Ik probeer de zondagen vrij te houden omdat het op zaterdag ook snel druk is, jammer genoeg niet (altijd) met leuke dingen.
    Ik ga naar een optreden van Raymond van het Groenewoud en dat is zo ongeveer het enige waar ik deze maand naar uitkijk.

  4. Het jaar begint al goed gevuld bij jou…
    Onze plannen in januari… het verjaardagsfeest van mijn metekindje (al gepasseerd)… verjaardagfeestje hier bij ons… gaan uiteten… voetbalwedstrijden… en 1 lazy weekend… omdat het kan… omdat het nodig is 😉

Reacties zijn gesloten.