De beelden van week 50

De titel van dit postje zo zien staan, zwart op wit, en beseffen: verdorie het einde van het jaar is nu zo dichtbij!

Het Sinterklaasbuffet is geopend! πŸ™ŒπŸ˜‡πŸŽ‰

Op maandagochtend kwam de Sint langs op HetWeb, met een overload aan chocolade ventjes, niknakjes, guimauvkes, marsepein, speculaas en ter compensatie ook wat mandarijntjes. Het is altijd een heel werkje om alles uit te pakken en nadien weer in te pakken (want alles raakt uiteraard niet op na één dag, ook al hebben we genoeg snoepers op ’t werk).

Het eerste kerstkaartje is gearriveerd! Thanks @christavanhecke πŸ˜€βœ¨πŸŽ„ #christmastime

Het eerste kerstkaartje zat in de bus, wat me eraan doet denken dat ik dringend de mijne moet beginnen schrijven.Β Het is gewoon superleuk om post te krijgen, mooie nieuwjaarswensen, en achteraf alle leuke kaartjes bij elkaar te zien staan op de kast!

Kerstboom nummer 14 😁 πŸŽ„ #christmastime #christmasdecorations #christmastree #kerstbomenrecord #washitape #diydecorations

Mijn living bereikte het hoogtepunt qua kerstversiering deze week; dit is wel de leukste kerstboom die tussen de dertigtal andere bomen zit in alle vormen en maten πŸ™‚

Klaar voor het kerstfeestje vanavond πŸ˜‚πŸ˜‡ #christmastime #hema #christmassweater #rudolphtherednosedreindeer

Toen ik deze trui in de Hema zag hangen, heb ik geen twee seconden getwijfeld! Eindelijk heb ik een echte kersttrui, heerlijk zacht om binnen te dragen – want naar het werk dat gaat er nog nΓ©t een beetje over.Β Rudolph the rednosed reindeer…

A little present for our guests tonight... πŸͺ🎁 #gingercookies #gemberkoekjes #christmastime #homemadecookies

Zaterdag was een erg drukke dag want ’s avonds hostte ik het kerstfeestje van de Ladies (en hun wederhelften) en ik moest per se veel tijd steken in de decoratie, en in het bakken van koekjes om als cadeau te kunnen geven. Maar het resultaat mocht er zijn en het werd een supergezellige avond.

Ideaal loopweertje. πŸ‘Œ #belgianwinter #miezer #running πŸƒ

Zondag een heerlijke miezerdag, typisch Belgisch winterweer, en ideaal loopweer. Ik maak geen vooruitgang, maar de beweging deed deugd en dat is nog steeds het belangrijkste.

Wijn- en portodegustatie. Er zijn slechtere manieren om uw zondagmiddag door te brengen. 🍷 #porto #wijn #degustatie #wineloft

Er was een wijn- en portodegustatie in een wijnwinkel die verrassend genoeg op tien minuutjes fietsen van huis was. Verrassend omdat hij me nooit eerder was opgevallen, en met de fiets omdat we natuurlijk allebei wilden proeven en het lief voor Spaanse of Italiaanse wijn met plezier door de regen wilde fietsen. En maar goed ook want wij zijn geen professionele proeversΒ en ik werd opgevoed met het principe ‘bord leegeten’ dus werd er niet veel wijn weggegoten laat staan uitgespuwd. Ik ging vooral voor de porto, mmm.
We gaan dus zeker nog een keer terug met de auto, om een deftige bestelling op te halen… Lalala.

14 thoughts on “De beelden van week 50

  1. Die trui vind ik ook zo leuk, voor binnenshuis natuurlijk πŸ˜€ . Was van plan om er ene te kopen voor iedereen die hier op kerstavond zal aanwezig zijn maar ‘k heb het maar gelaten, zou zonde zijn van het geld want niemand zou die achteraf aandoen πŸ˜€ zelfs niet thuis.
    Die kerstboom op de muur is leuk maar ik geef de voorkeur aan een echte (valse) boom πŸ˜‰
    Je proeft wijn op mijn manier, zonde om dat uit te spuwen πŸ˜€ Al smaak ik na een proevertje of drie geen verschil meer (maar ik voel het wel).

  2. Ja, de weken vliegen ons gewoon weg joh! Maar goed, nog even en we kunnen ons ook weer gaan richten op de vakanties! Enne, die trui van de Hema zag ik ook in de folder staan maar denk dat ik keihard wordt uitgelachen door vriendlief als ik daar thuis mee rond zou lopen…

  3. Ik had vandaag kerstviering op het werk en twee collega’s liepen ook in van die geweldige kersttruien rond. Ik wed als een van hen zo’n Rudolph aangehad had, dat de heren van de buitendienst continu aan haar ‘neus’ zouden zitten.

  4. Adhv jouw “beelden”-week-nummers weet ik altijd welke week we zijn πŸ˜€ soms handig als ik iets moet opzoeken op het werk. Maar nu schrik ik toch even dat het maar twee weken meer is tot einde van het jaar, ook al is de kerstvakantie begonnen hier thuis (voor mij nog niet, maar soit)

  5. Superleuk, die kerstboom met washi tape!

    En wat sporten betreft, ben ik een sterke tegenhanger van de uitdrukking “stilstaan is achteruitgaan”. Elke looptocht is er eentje die je conditie en je lijf deugd doet he, of je nu sneller of trager gaat dan de vorige keer!

Reacties zijn gesloten.