Leukedingenlijstje november

Maandelijks blik ik even vooruit, naar de leuke dingen die me te wachten staan. Naar een idee van Titatastisch. De vorige lijstjes kan je hier vinden.

November wordt een hectische maand… Grotendeels leuke dingen, dat wel, maar veel te veel in één maand gepropt.

  • Naar het reisbureau – onze Noorwegen-reis vastleggen, hopelijk, want ik ga alles inclusief alle alternatieven weer 586 keer moeten afwegen dus ik vermoed dat de reis nog niet zo rap zal vastliggen als ik wel zou willen hopen.
  • Op familieweekend in Dardennen. We gaan naar Xhoffraix en mijn vader kennende zal het een aaneenschakeling worden van wandelen en eten – weer of geen weer.
  • Op vriendenweekend naar de Oosterschelde. Dat is een weekend van een heel andere orde, hoewel er ook veel gegeten en gedronken zal worden. Ik heb mijn lesje van de vorige editie geleerd en me ingehouden door een wandelingetje van slechts 4 km te plannen, en in Holland is alles plat dus daar kan het niet misgaan, of enfin dat hoop ik toch. Er staan nog een paar andere, leuke activiteiten gepland, ’t gaat een druk weekend worden!
  • Een diner date met het lief in ons favoriet restaurant. Wild gaan eten – yummie yummie yummie.
  • De schoonfamilie komt eten. Ik ben er nog niet uit of dat 100% leuk is, maar ik ontvang graag gasten en zo kan ik nog eens uitgebreid koken. Ik ga een proef maken voor het menu dat ik wil serveren op het kerstfeestje met de Ladies: wat ovenhapjes, soep, lasagne en moelleux als dessert.
  • Een date met Minerva, wat te weinig gebeurt.

Welke leuke dingen staan er in uw agenda?

14 thoughts on “Leukedingenlijstje november

  1. Een leuk gevulde maand november.
    Wij gaan een weekendje naar Heusden-Zolder… eentje gaan drinken bij vrienden… naar een Victoria Juwelen middag… dat zal het zijn denk ik… tussendoor eens iets gaan eten… eens richting de stad om te shoppen…

  2. Noorwegen, zalig!!! Benieuwd wat jullie allemaal gaan doen daar!

    Wij krijgen bezoek uit België en gaan zelf ook een weekend naar daar. Ik ga ook nog met de master op tweedaagse naar Ulm (tijdens de week) en voor de rest staan mijn weekends ingepland als “presentatie voorbereiden!!!”. En één weekend als “bekomen van presentatie” 😉

    1. Brrr spannend presenteren 🙂 🙂
      Ulm stond op onze reisplanning als tussenstop op weg naar Italië (voor we alles afzegden en naar auvergne gingen). Leek me een interessante stad!

  3. Inderdaad een hoop dingen! Leuk joh dat jullie naar Noorwegen gaan! Echt een rondreis of op 1 plek? Trekt mij ook enorm alleen krijg ik vriendlief nog niet zo enthousiast…
    Mijn november is ook wel aardig goed gevuld, dit weekend dagje Zwolle met een vriendin, daarna zondag/maandag 2 dagen badderen en relaxen in een welnesshotel, een bloggermeeting, verjaardagen, etentjes, natuurlijk naar de film met vriendlief dus ja, het is zo december vrees ik…

    1. De grote kans op slecht weer en het feit dat alles er zo duur is houdt veel mensen tegen. Maar het is zo’n mooi land, je moet er eens geweest zijn! We gaan normaal op twee plekken logeren in een huisje. Eigenlijk is het een ideaal kampeerland want je mag overal je tent opzetten maar wij zijn niet zo’n kampeerders.
      Een wellnesshotel.. Klinkt heerlijk!!

  4. In de omgeving van Xhoffraix kan je prachtige wandelingen maken, het zou dan ook zonde zijn om je door eventuele regen te laten tegenhouden. Door drijfjachten daarentegen …

    1. Ja je moet altijd goed de jachtbordjes in het oog houden! Maakt een wandeling extra spannend 🙂 tot nu toe nog geen echte problemen mee gehad, en we gaan elk jaar in het ‘wildseizoen’ naar de Ardennen. En mijn pa laat zich niet tegenhouden door regen en ik ga mijn best doen om veel te wandelen ter compensatie voor al het eten!

  5. Weekendje Ieper met m’n man en de Libelle Winterfair met m’n moeder, schoonmoeder, schoonzussen en beste vriendin. En hopelijk ook de laatste Hunger Games film met m’n jongste broer en schoonzus.

      1. :-), mja we hebben om 19u gereserveerd bij Souvenir (bibi had daar natuurlijk weer niet bij stilgestaan), dus voor zaterdag zal dat alleszins al niet zijn. Misschien voor zondag, hangt er vanaf hoelang we het trekken. En op vrijdag zitten we nog in Mechelen :-).

  6. Klinkt inderdaad druk maar ook gezellig 🙂
    Ik begin met een (halve) dag boekenbeurs, 5 dagen weekend, feest omdat de vriendenkring 40 jaar bestaat, afgesproken met een vriendin in Hasselt en een groepje vriendinnen dat naar Leuven komt (iets gaan drinken op café) en in november zijn er een paar leuke handwerkmarktjes dus ook ik heb genoeg te doen.

Reacties zijn gesloten.