Shoplogje augustus 2015

Maandelijks blik ik terug op mijn persoonlijke uitgaves in een shoplogje, in de hoop zo wat meer greep te krijgen op mijn geld en het te spenderen aan de dingen waar ik echt blij van word.

Na de uitspattingen van juli ben ik in augustus een pak braver geweest, met slechts 153,41 euro in de minkolom.

Dat vind ik zelf nog altijd te veel, want ik wil een beetje kunnen sparen voor dingen die ik echt leuk vind of nodig heb, en de bedoeling van mijn shoplogjes is mezelf ervan weerhouden té veel geld op te doen aan prullen.

  • accessoires

Ik kocht nieuwe haarrekjes (fluokleurtjes, hihi) en een portefeuille (want de huidige was versleten), en een paraplu en een placemat van de Minions want ja… ik kan aan die gele mannetjes echt niet weerstaan. Woepsie. Maar kijk dan hoe cute!

Te schattig om te laten hangen... 😇 #minions #minionmania

  • hobby

Ik leefde me uit in de Hema… de nieuwe collectie maakte mijn innerlijke papierliefde compleet gek! Het kwam keihard van pas voor mijn nieuwe creatieve hobby, het versieren van mijn agenda.

:aaaaaah: me een beetje laten gaan in den Hema 😇😍🙌 #paperlover #hema #papierhier #schriftjes #washitape #bulletjournal

  • F&B

Ik ging één keer uit eten, en kocht een paar keer een broodje of soep tijdens mijn de middagpauze.

De dag dat dit een leeg postje is, zal er misschien nooit komen…

Zijn er hier nog washitapeverslaafden? En wat doen jullie er zoal mee?

14 thoughts on “Shoplogje augustus 2015

  1. Ik zou graag een washittape verslaafde zijn, maar ik heb dus 2 linkerhanden. 🙂
    Ik heb me goed ingehouden. Ik kocht 2 sjakossen van Steve Madden op Vente-Exclusive en een hoop prulletjes tijdens de vakanties voor vrienden en familie. Ik ben wel een paar keer gaan eten. Aarggg en ook ik passeerde de Hema. 🙂 Damn, mss toch niet zo goed. Ik ga zien of ik vanaf oktober, ook al mijn uitgaven kan bijhouden. Ik wil het karakter hebben.

  2. Oh, ja! Washi! Ik heb al mooie rolletjes gescoord bij Papiermier en Kousen & Karton. (Oops! Nu ga je zeker daar ook een kijkje nemen en nog meer geld verdoen!)
    Ik gebruik ze om kaartjes op te hangen, en om enveloppen te versieren.
    Misschien gebruik ik ze ook o mijn toekomstige agenda mee te versieren, maar ik moet eerst nog op zoek naar een leuk (en handig) exemplaar.

  3. Ik kan die minions niet zien. Ze komen mijn oren al uit.

    Ik heb ook een hele voorraad washitape. Ik versier er enveloppen (voor verjaardagskaartjes en zo) mee, pak er cadeautjes mee in,… En ik ben van plan om ze te gebruiken om mijn verschillende elektrische draden van toestellen gemakkelijker te herkennen.

  4. Haha, ik ben het met Tita eens over de minions, zal er in elk geval niets voor mijn kleinkind voor kopen. Vroeger ging ik dat ook gedaan hebben, mijn agenda en zo versieren. Veel plezier met je knutselgerief!

  5. Die minions zeggen me eigenlijk niks, en ook heb ik nog nooit washi in huis gehad. Maar als je zo bezig blijft heb je misschien binnenkort wel evenveel tapes als je nagellakjes hebt? 😉

  6. Als ik naar de Hema ga… kan ik mij ook niet houden om van alles en nog wat te kopen… zeker als er leuke schriftjes… stickertjes… washitape… Het bovenste spiraalschriftje heb ik ook 🙂

Reacties zijn gesloten.