De 29e birthday wishlist

Weet u dat ik voor de titel van dit postje weer even moest gaan rekenen: “We zijn 2015, ik ben geboren in 1986, 2015 min 1986 is… vijftien plus veertOH MY GOD IK BEN AL 29!!!!” 

Nu ja, bijna. In september verjaar ik dus. Er zijn nog zoveel dingen die ik voor mijn dertigste wil doen (de vorderingen kan je hier volgen); het leven vliegt voorbij. Maar daar wou ik het niet over hebben.
Ik verjaar graag, want verjaren dat is ieder jaar opnieuw bedenken “ik heb het geluk te mogen leven en vieren!” én natuurlijk… cadeautjes krijgen.

Meestal begin ik een maand, zoniet twee maanden op voorhand na te denken over wat ik allemaal op mijn lijstje kan zetten. Het makkelijkste zijn bons, voor iedereen, maar sommige mensen (zoals mijn tante) willen graag wat meer uitdaging in het kopen en kiezen van een cadeau dus ook daar heb ik mijn hersens keihard voor gebroken en tadaa… Hierzo mijn bescheiden lijstje!

  • beschermhoes voor mijn Kindle (want ik heb constant schrik dat ik dat ding ga laten vallen)Screen Shot 2015-08-28 at 14.23.56
  • bon Waterstones (want ik ben zot van de Waterstones)
  • bon Standaard Boekhandel of andere Nederlandstalige boekenwinkel met een vestiging in Leuven zoals Barboek of Boekarest (want ik ben niet van plan om te stoppen met boeken kopen)
  • bon Hünkemoller (want mijn lingerie valt bijna uit elkaar van ouderdom)
  • bon Ici Paris (want mijn winterparfum is op)
  • bon Promod of WE (want ooit zal ik wel een kledingstuk nodig hebben en toen ik nog wel eens ging shoppen, vond ik hier meestal wel mijn gading)
  • of een envelopje (voor de mensen die zonder inspiratie zitten)
  • een boekensteun – online vond ik kweetni-hoeveel leuke, maar deze slaat toch wel alles en past gewoon he-le-maal bij mij, het prijskaartje is jammer genoeg niet zo plezant, ik bedoel, daar koopt ge zeker twee boeken mee!Screen Shot 2015-08-28 at 14.28.59
  • Happy Socks, natuurlijk, want ik wil dringend mijn sokkenschuif opvrolijken! In de eerste plaats de classic regenboogsokken, maar een ander patroontje mag ook wel eens.Screen Shot 2015-08-28 at 14.31.49

En ú? Wat wil ú graag voor uw verjaardag?

 

20 thoughts on “De 29e birthday wishlist

  1. Ach, nog maar 29 :-). Bonnen zijn extra leuk, omdat je dan twee keer een cadeautje krijgt: je krijgt de bon, en je mag daarna zelf nog kiezen wat je koopt. Maar veel mensen vinden dit minder leuk om te geven…
    Ik ben nog niet bezig met mijn wishlist, ik geniet nog een 5-tal maanden van nog geen 31 zijn 🙂

  2. 29, toen moest voor mij nog alles beginnen !!! Had nog geen lief, wel juist mijn huis gekocht dat ik 1.5 jaar had gehuurd. Dit jaar is mijn vijfenveertigste en man wat is er veranderd ondertussen : getrouwd, 2 kids en een huis gebouwd !!! en een complete andere job dan toen ! Ik voel hier een blogpost aankomen 😉 wat ik wil zeggen is dat je best fier mag zijn op waar jij al staat in je leven !

  3. Wat ik wil voor mijn verjaardag (of voor om het even wanneer) is ofwel niet voor publicatie en/of niet te koop naar het schijnt. Maar geld, waardebons of alcohol of zo zijn ook altijd welkom.

  4. Ik heb Happy socks gekregen voor mijn 29ste verjaardag (begin deze maand) 🙂 en wordt er helemaal happy van! Ik zou zo graag boekenbons ofzo krijgen maar mama wilt alleen maar ‘bruikbare dingen’ cadeau doen dus kreeg ik van haar een paar schoenen. En van oma kreeg ik centen. Wij zijn zo niet echt een “cadeaufamilie” (met Kerstmis geven we ook geen cadeaus).

  5. Ik hoef eigenlijk helemaal niks voor mijn verjaardag. De cadeautjes hebben we al een tijdje geleden afgeschaft. En ik mis het cadeautjes krijgen eerlijk gezegd helemaal niet. Ben blij dat niemand zich hoeft suf te piekeren om iets te vinden waarmee ze mij een plezier kunnen doen.

  6. Amai, jij zit nog aan de goeie kant. Ik ga vanaf oktober al meer richting tram 4. Geen idee wat ik echt wil eigenlijk, vooral leuke herinneringen/reizen maken. Heb mijn vriend wel opdracht gegeven te reserveren in het restaurant van Sepideh.

  7. Het maakt me meestal niet zoveel uit. Ik wil niet dat de kids zoveel geld uitgeven. Dit jaar kreeg ik een waardebon van yves rochter, ( niet mijn favoriete winkel, maar toch ben ik er blij mee ).
    Verder kreeg ik een geschenkdoos van rituals. Van de Stiefdochter volgt er nog een cadeautje, maar ik heb een goed bruin oogpotloodje gevraagd. Bonnen vind ik ook altijd leuk, maakt me niet uit om te shoppen of om te gaan eten ergens. Ik heb wel mooie ginglazen zien staan die ik zou willen. Niemand heeft de hint gesnapt en ik zal ze zelf kopen.
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat al de wensjes uitkomen.

  8. Ik verjaar een week na jou, en ik zou het echt niet weten wat ik van materiële dingen zou kunnen wensen. Ik heb alles wat ik graag heb. Echt geen idee.
    Van niet materiële dingen daartegen…

Reacties zijn gesloten.