De beelden van week 30

Moeilijke momenten voor een boekenworm. #teveelkeuze #firstworldproblemsMaandag maakte HetWeb de brug, maar het lief moest wΓ©l gaan werken dus bracht ik de dag door met lezen. We spraken af in Brussel na zijn werk en ik plunderde er enkele boekenwinkels… Later meer over de buit πŸ˜‰ Rust. Stilte. Zen. #onderweg #hiking #natuurgebiedHet plan was om dinsdag een tocht te maken in de Ardennen, maar de 23 km van zondag was tΓ© zwaar geweest ineens, dus hielden we het bij 18 km in de eigen provincie, meerbepaald het Dijleland, waar ik dacht al alles gezien te hebben (zoals het rustige vogelmeer op de foto hierboven, in het supermooie natuurgebied de Doode Bemden), maar we kwamen toch nog onbekende velden en stukken bos tegen. Heerlijk!
Het is zover!! #minionmania #minionsWoensdag na het werk had ik met Tante afgesproken om (eindelijk) naar de Minions te gaan kijken!!! Jammer dat de trailers al het hele verhaal vertelden, maar het blijft super om die gele mannetjes bezig te zien, sooo cute! #hetlief slaapt. Ik lees. We doen allebei wat we graag doen. #opdetreinVrijdag nam ik na het werk de trein naar Antwerpen, waar het lief al aan het werken was, en waar we hadden afgesproken met Thor op zijn appartement. Hij is de man van uitgebreid aperitieven maar voor een dessert moet je niet bij hem zijn. Goeie wijn en superlekkere pasta, goeie muziek en voor mij redelijk saaie gesprekken over economie en politiek, maar het lief leefde op en daarvoor doen we het! We haalden nog nΓ©t onze laatste trein naar huis.
Preview van de nieuwe keuken! #happythings #ixinaZaterdagochtend hadden we een afspraak bij Ixina om onze keuken te bestellen. Dit gaat ze worden! Boodschappen, poetsen, Afrodite sprong binnen omdat ze in de buurt was – nog een maand tot de bevalling! – en toen was het al tijd om te vertrekken naar His Hometown. Geluk op een bordje. #familymatters #bijdeschoonfamilie #chiliconcarneVoor onze maandelijkse gathering met Maa, Vriend, deBomma en Bompa. Maa had zich uitgesloofd met heerlijke chili con carne en fruit als dessert. Het was best gezellig!
Superlekker ontbijt van pannenkoekjes met appel, speltmeel en sojayoghurt, geserveerd met fruit en geroosterde amandelschilfers. #healthylife #goeiemorgenOok ik sloofde me dit weekend uit in de keuken, met als hoogtepunt het zondagontbijt met pannenkoekjes van speltbloem en sojayoghurt met appeltjes, geroosterde amandelen en nog wat rood fruit. Wegens allebei last van overmatig wandelen, slechts 6.45km gewandeld maar wel aan 6.6km/u. Jep, we blijven trainen!! #bergopsnelwandeling #hikingHet was prachtig wandelweer, maar we besloten tot slechts een wandeling van een uurtje in onze achtertuin. De rest van de dag was voor het huishouden, lezen, kortom, genieten van een rustige zondag.

22 thoughts on “De beelden van week 30

  1. Kijk, ik dacht al, al die sirenes in Brussel, zijn er mensen aan een opstand begonnen of is er schrik voor een aanslag op 21 juli?
    Maar nee, het was dus LJ die aan het plunderen sloeg.

  2. Wat een mooie 2e foto! Ik mis het wandelen… maar het weer is hier de boosdoener… altijd maar regen 😦
    In augustus ga ik met de mini-me’s ook naar de Minions… πŸ™‚ πŸ™‚
    Mooie keuken!

  3. Haha The minions, geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken om die film te gaan bekijken, hoewel ik wel houd van ” goeie tekenfilms” . Gelukkig heb jij er van genoten! πŸ˜‰ Geen minions voor mij, ik vind die figuurtjes eigenlijk archielelijk, vraag me niet waarom!

  4. Wij wandelen ook graag in onze vrije tijd of vakantie maar afgelopen weekend is het bij wat slenteren door de Ardennen gebleven, ook weleens lekker…

    1. Hahaha bedankt voor je eerlijkheid, tot nu toe heeft niemand er wat van gezegd of durven zeggen, ze zijn maar een voorbeeld πŸ™‚ πŸ™‚ we gaan onze krukjes ergens anders kopen, ik moet nog kiezen! :p

  5. Ik word direct ontspannen van je foto’s, zalig πŸ™‚ De kindjes vonden de minionfilm super, ik vond hem fantastisch πŸ˜€

  6. 18km is toch al wel stevig als “rustige” wandeling, vind ik precies!
    Jullie toekomstige keuken ziet er mooi uit, ben wel fan van dat strakke (al ben ik net als Fieke iets minder fan van de krukjes, maar die komen er dus blijkbaar toch niet in πŸ™‚ Wanneer gebeurt de verbouwing?

Reacties zijn gesloten.