Shoplogje juni 2015

Maandelijks blik ik terug op mijn persoonlijke uitgaves in een shoplogje, in de hoop zo wat meer greep te krijgen op mijn geld en het te spenderen aan de dingen waar ik echt blij van word.

De zomer is helaas vol van gelduitgeefgelegenheden. Of -verplichtingen, eerder. Het ziet er naar uit dat tegen het einde van augustus ik geen eurocent in reserve meer ga overhouden. Gelukkig verjaar ik kort daarna!

  • geen accessoires
  • geen kledij
  • geen hobby
  • schoenen

My new babies 😍 #keeponrunning #nevergiveupIk kocht loopschoenen, 160 euro KABENG, het is te hopen dat ik er effectief 1000 km mee ga kunnen lopen.

  • boeken

Ja, lap. 1,80 euro boete omdat ik twee boeken te laat binnenbracht bij de bib. Grmbl.

  • multimedia

Ik heb momenteel een abonnement op Spotify lopen, bedoeld voor onze vakanties: Normandië in juni, en onze zomervakantie naar Italië. Tussen de vakanties in is het mijn bedoeling zoveel mogelijk goeie liedjes te verzamelen voor onderweg. 9,99 euro per maand dus.

  • F&B en uitjes
    Ik gaf een kleine 30 euro uit aan lunches en andere hapjes eten.

En u? Hebt u Spotify en welke afspeellijsten moet ik zeker beluisteren?

12 thoughts on “Shoplogje juni 2015

  1. Ja hardloopschoenen zijn echt een rib uit je lijf I know 😦 Maar he beter dat dan je knieën en enkels kapot lopen vind je niet? En tja Spotify, ach er zijn zoveel leuke lijsten. Ik zet iedere week New Music Friday aan, leuk om nieuwe nummers te horen. En ik ben zelf nu into the 00’s lekkere muziek van vroegah 😉

  2. Ik vraag ook nieuwe loopschoenen aan mijn ouders voor mijn b-day in augustus. Ze weten anders toch niet wat geven en ik kan het gebruiken!

  3. Ik heb spotify, maar gewoon de gratis versie hoor, daar geef ik geen geld aan uit. Ik vrees dat mijn muziekkeuze niet echt de uwe zal zijn 😉

  4. Ja, die loopschoenen… Ik denk ook altijd “damn, moet dat nu zo duur zijn”, maar dan anderzijds: als ik daardoor geen pijn heb, is het het echt wel waard. Hopelijk helpen ze bij jou dus met het onder controle houden van de kniepijn (hoe is het daar mee eigenlijk?)!

      1. Ah damn, jammer dat te horen! Moet frustrerend zijn als je bij elke twee stappen vooruit precies weer even terugvalt door kniepijn. En is er dan niet nog meer te doen dan de steunzolen die je draagt? Knieverband of dergelijke?

Reacties zijn gesloten.