De beelden van week 23

Dr. Google had dat goed gediagnosticeerd: gekneusde rib en serieus overbelaste tussenribspieren. Maar hooray: de hoestsiroop verricht wonderen. #hoestuzelfkapotEen bezoekje aan de huisarts bevestigde de diagnose van Dr. Google: gekneusde rib en overbelaste tussenribspieren. En daar kunt ge nu eens echt niks aan doen. Thank god voor hoestsiroop, die snel werkte en er alleszins voor zorgde dat de pijn niet erger zou worden.
Dat er plots véél met de hand gaat worden geschreven. #minionmaniaHier zit geen verhaal achter. Eigenlijk. Gewoon dat ik altijd happy wordt van de Minions en dan ook net geen vreugdedansje maakte toen ik deze bovendien multikleurige stylo vond in de Wibra 🙂
Weer hard gewerkt #indenhof, de erwten worden onhoudbaar, de aardbeien zijn schaars en de spinazie is volledig opgegeten (maar niet door ons). #moestuinupdateEr werd weer gewerkt in den hof, maar dat las u hier al.
36 oorlogssites en -musea, en dat is dan nog maar een selectie van Michelin. #aaargh #mannenvakantie #normandie #vakantieplannenEn gepland aan onze reis, die eindelijk vorm begint te krijgen! Nu nog een compromis vinden tussen wandelen en oorlogsmusea…
Prevakantiesfeertje. #komeneten #cocktaileditieKomen eten bij Loki en Sigyn met lekkere cocktails van pompelmoessap, vodka en gin, die dronken als fruitsap. Dat liep compleet verkeerd af; het was zelfs zo erg dat ik me hele stukken van de avond niet meer herinner en dat is me nog nooit gebeurd. Zo scary, die zwarte gaten in mijn geheugen.
Chillen. #middagpauzeVrijdag, de heetste dag van de week. ’s Morgens zorgde een hoestbui voor extra ribpijn en dankzij de kater heb ik heel de dag afgezien. No mercy, en de vettige frieten als avondmaal lapten mijn maag helemaal op. ’s Middags trotseerde ik met een paar collega’s de hitte om de rust van een parkje op te zoeken.

Voorproeven. #oogstvandedag #chocoladefondueZaterdag hadden Athena, Rosa en ik stiekem een babyshower georganiseerd voor Afrodite, die zo ontroerd was door ons gebaar dat ze ons het geslacht van de baby verklapte. Maar sst, Car mag niet weten dat wij het weten 😉
Vlaggetjes voor baby'tje. #haakprojectIk haakte deze vlaggetjes voor de babyshower. Heel makkelijk om te maken en met een mooi resultaat! Daarnaast kochten we ook nog een setje voor de baby, en we legden haar in de watten met een lekkere lunch, chocoladefondue en versgeperst sinaasappelsap.
Ze gunnen de vrouwen toch ook wat. #uefachampionsleagueIntussen was het lief zijn examen gaan doen, en toen hij ’s avonds thuiskwam was het voetbal op tv, de perfecte afsluiter voor zijn blokperiode, en gelukkig werd de vrouwen ook wat gegund toen de winnaars hun shirtjes uitgooiden. Haaaa.
Het eerste vrouwtje! #indenhof #courgetteDe eerste courgette gespot in den hof. Heb een handje geholpen bij de bevruchting, want veel bijtjes zitten er hier (nog) niet.
Niet lezen. Nooit meer lezen. #americanpsycho #ratsceneZondag was een luie dag. Ik was van plan American Psycho uit te lezen, maar de gruwel is zo expliciet dat de tranen uit mijn ogen liepen en ik het boek misselijk aan de kant heb moeten leggen. Niet lezen. Dus na de strijk keken we maar naar een stomme film en dat op klaarlichte dag… Schandalig!

11 thoughts on “De beelden van week 23

  1. Oei betreft de ribben en de spieren, verzorg je goed, want daar kun je lang last van hebben.
    Ik was geen minions fan, tot ik een paar quotes las onder meer ‘I crushed a cornflakes, now I am a ceral killer’ en ik lag onder mijn bureau van het lachen. Echt mijne humor.
    Ik heb een 4/5 dagen Normandië gedaan 2 jaar geleden, via Holidayline, het was de max. Volle bak genieten.
    In mijne hof is er nog niets gebeurd, ik moet dat dringend doen, maar ik vrees dat ik dat dit jaar weer fijn mijn lijst kan halen. Is het te laat om nog zo’n vierkante meter bak op te starten?

  2. Had er vorig jaar ook serieus last mee na onze skivakantie had een gekneusde ribbengordel en ook die tussenribspieren deden pijn, ik ging toen op mijn PowerPlate staan en de pijn was erna een pak minder …

  3. Oei dat zijn wel twee echt rot dingen…. Je ribben en die dronken avond…. Zo extreem heb ik het gelukkig ook nog niet gehad… Voelen je ribben alweer beter? En die shirtjes uit was idd fijn!!!

  4. Unk, een handje helpen bij de bevruchting van de courgettes? *voelt zich de onwetendste tuinierster ooit nu*
    Ik ga dringend eens opzoeken hoe dat moet én hoe ik kan weten of die planten hulp nodig hebben of niet, denk ik 🙂

    Leuk & lief van jullie, die verrassingsbabyshower!

    1. Haha ja dat moet je doen als je geen bijtjes hebt, want zonder bijtjes geen bevruchting! Dan moet je zelf de mannelijke bloemen langs de vrouwelijke wrijven…

Reacties zijn gesloten.