Een pot vol blessings (4)

Te veel stress, resulteert in weinig papiertjes voor de #potvolblessingsGeïnspireerd door de mooie knutselwerkjes hier en op Pinterest, en door het idee van o.a. deze dame, besloot ik in 2015 terug mijn blessings te gaan tellen. Ge moet trouw blijven aan uw blogleuze, waar. 

          • Jani. Ik zou met die mens in het echte leven waarschijnlijk niet overeen komen, maar hem andere mensen hun kleerkast zien afbreken en het resultaat van zijn restylings – wauw.
          • Ziek zijn en intussen de zeven Harry Potters kunnen lezen. Dat had ik wel zo’n beetje nodig, hangend in de zetel. Waarvoor dank, beste Harry.

De zetel, Harry Potter en ik, wij gaan vechten tegen het virus. #ziekteverdelgers

          • Naar I love the 90’s gaan, al waren we daar eigenlijk te jong voor (gezien wij uitgingen in de nillies). Maar het was fijn om nog eens buiten te komen.
          • Spierpijn, ofte het gevoel van I’M ALIVE!!!! na een zware wandeling of domme grondoefeningetjes met gewichtjes.
          • De eerste aardbeien.
          • De geur van verse aardbeien. Ik rook het meteen toen ik de Colruyt-frigo binnenwandelde: ze zijn er!!
          • Fysiek moe zijn: ’s avonds na een dag vol zware inspanningen in bed gaan liggen en mijn lichaam voelen ontspannen. Aaaaaah…
          • Mijn tuinplan dat af is. Mijn eerste échte tuinplan ook. Klein beetje trots.

Zo. Het definitieve plan voor de #balkontuin en de #vierkantemetermoestuin. #spannend #lentehappy

        • Bergaf fietsen tegen 30 km/uur. Als ik niet zoveel schrik had om overkop te gaan in een put of te worden weggeknald door een uit het niets opduikende auto, had het vast nog sneller kunnen zijn.
        • Sketches van Wat alsHoog tijd dat daar een nieuw seizoen van komt. Wat als iedereen sprak als een Marokkaan, daar houdt toch niemand het droog bij? Als je nog eens in de file staat, moet je deze zeker eens uittesten… Mwhuahaha.
        • Mijn terrasje vol tulpen en narcissen.

#coloryourlife #nofilter #indenhof #balkontuin

        • Krullen. Net als iedere van nature megasteil-harige droom ik van een bos mooie krullen. En ik had ze, voor één dag, het wonder was geschied. Maar eigenlijk hé, is zo’n haar dat ge zelfs niet moet kammen als ge uit den douche komt, best wel handig. Als mijn weerborstel zich misdraagt dat is een ander paar mouwen, maar over het algemeen mag ik niet klagen waar het het onderhoud van mijn kapsel betreft.
        • Rivella in Nederland. Goed, het is niet dezelfde – flauwer van smaak – als de Zwitserse versie, maar het is Rivella. Het doet dromen en heimwee en missen en ik wil naar daaaar.
        • Een lunchdate met het lief, zomaar op een werkdag, omdat het kon. ❤

Lekkere lunchdate gehad.

        • Wellness. Zeer spijtig dat het lief niet zo’n fan is, of ik zou elke week in een brubbelbad liggen dobberen. Sauna, Turks bad, infrafood, aaaah en heerlijk doezelig en relaxed naar huis.
        • Mijn favoriete pumps. Hoewel ik dit met gemengde gevoelens in dit lijstje zet, want ze dragen zonder pijn lukt niet meer. Als ik ze dan toch eens uit de kast haal, voel ik me op en top vrouw en zou ik, als het niet voor die hoge hakken was, rondhuppelen en -springen.
        • Het opruimproject en de resultaten in de kleerkast/slaapkamer. Een wereld van verschil, nog steeds!

Het wonder is geschied: lege planken. #konmari #MarieKondo

      • Het lief vastpakken na een weekend gescheiden te zijn van elkaar. Ik pak hem sowieso graag vast, maar na twee nachten en drie dagen zonder hem voelde dat toch net ietsje anders. Langer moest dat trouwens niet duren, dat zonder elkaar zijn, want dan krijgen wij ambras, dat weten we al.
      • Onze zomervakantie boeken. Zo’n opluchting want het zou begot tijd worden.

En u? Welke blessings telde u?

11 thoughts on “Een pot vol blessings (4)

  1. Ik zou mijn blessings eens beter moeten bijhouden zodat ik ze ook effectief kan tellen maar ik merk dat ik erg geniet van het contact met mijn vrienden, hoe klein of kort dan ook: rijles krijgen van een vriendin, een uitstapje naar zee met vriendinnen…

  2. Ik zou ze ook moeten bijhouden, want ik vergeet ze zo snel! Het mooiste van afgelopen week was het lieve kaartje van mijne Wim. Een hele liefdesverklaring en de belofte dat we eindelijk eens echte trouwringen gaan kopen. Maar uiteindelijk waren die toch te duur en is het plan terug een beetje opgeschoven. Hebben net een nieuwe auto gekocht. En de trouwringen zijn duurder dan wat ik dacht. En uiteraard ook de fijne moederdagwensjes en cadeautjes.

  3. Iemand die spierpijn ook als een blessing ziet! Ik vind dat toch wel zo een heerlijk gevoel, zeker in mijn buikspiertjes 😀 En mijn blessings? De zon onder zien gaan, een knuffel van mijn tijgers, wakker worden in Jer zijn armen ❤ en zo kan ik nog heel lang doorgaan 🙂

  4. Heel mijn leven is een aaneenschakeling van blessings,……maar vandaag was het vooral met mijn boys naar de cinema, Big die voorstelde om te koken zodat ik kon gaan lopen en ik zo genoot van mijn looptocht in de zon en dat het lopen vanzelf ging,…..heerlijk vind ik dat! Maar mijn kleerkast maakt mij ook blij, dat mooi opgeruimde gevoel, heerlijk! En dat alles zo overzichtelijk is,….heerlijk!!!

  5. Zo’n tuinplan zouden wij misschien beter ook eens maken. Afgelopen weekend nog tot het besef gekomen dat we potten zijn beginnen gebruiken die we oorspronkelijk voorzien hadden voor de tomaten-op-groei. En nog meer potten bijkopen is eigenlijk geen optie meer, dus ja, een planning dringt zich op 🙂
    En ja, spierpijn, het kan soms echt pijnlijk zijn, maar meestal doet het toch vooral deugd!

    1. Goh ja, die planning. Ik heb ook iets te veel plantjes, lalala, en heb al potten moeten bijkopen, en waarschijnlijk moet ik er nog gaan halen… Gelukkig is er plaats genoeg nu ik heb besloten de tomaten binnen te houden.

Reacties zijn gesloten.