Leukedingenlijstje mei

Maandelijks blik ik even vooruit, naar de leuke dingen die me te wachten staan. Naar een idee van Titatastisch. De vorige lijstjes kan je hier vinden.

Mei is de maand waarin het lief, net zoals vorig jaar, moet studeren. Dat is niet altijd even leuk maar het betekent wel dat ik veel me-time zal hebben, jippie!

  • Mei is de maand van de feest- en vrije dagen: vier, zomaar eventjes! Dat is al leuk op zich 🙂
  • Ik hoop erin te slagen om ons kot helemaal opgeruimd te krijgen. Minimalisme ftw, en je kan mijn vorderingen volgen onder de tag ‘opruimproject’.
  • Ons vrouwendagje, met mama, Tante en Zus, brengt ons dit jaar naar Breda. Mocht u nog tips hebben, dan zijn die méér dan welkom.
  • Het is lang geleden maar ik ga nog eens op café met Minerva. Cocktails, een goeie babbel, meer moet dat niet zijn.
  • Een half dagje Antwerpen met de schoonmoeder om Vakantie op ’t Zuid te bezoeken. ’s Avonds gaan we iets eten in Leuven, zodat het lief ook meekan. (Want hij moet toch eten hé.)
  • Een avondje weg met de ladies, het zal tegen die tijd zes weken geleden (sinds de trouw van Athena) zijn dat ik hen nog zag.
  • Het dansoptreden van mijn Zus. Dat is niet per se leuk: een hele namiddag in een zaal zitten kijken naar kinderen die ab-so-luut niet kunnen dansen, met af en toe een leuk moment als er een groep volwassenen opkomt (waaronder dus mijn zus).
  • Na de Ijsheiligen vliegen al mijn groentjes en bloemetjes buiten, naar hun definitieve standplaats op het balkon. Het is dat ik geen plaats heb, anders zou ik een moestuinwarming geven.
  • Mei is familiemaand: met moederdag, de verjaardag van mijn grootvader en die van mijn Tante staan er normaal drie bijeenkomsten op de planning.

En u? Welke leuke dingen staan er in uw agenda?

11 thoughts on “Leukedingenlijstje mei

    1. Ooo Londen…. Daar wil ik graag nog eens heen, het is intussen 7 jaar geleden dat ik er voor het eerst was en ik heb het gevoel dat ik toen nog niet eens de helft heb gezien van wat er te zien valt!

  1. Goh, gisteren naar een optreden geweest in Gent, waar onder andere Admiral Frebee en Blaudzun optrad. Ik vond Blaudzun bijzonder goed. Freebee scoorde minder goed dan wat we van hem gewoon zijn. Morgen een dagje Gent met Carrie en familie. Volgende week een optreden van “caveman”, Een moederdagetentje , dat zal het zo zijn voor de meimaand.

  2. Leuk kan ik het niet noemen, maar wel heel indrukwekkend is dodenherdenking waaraan ik medewerking verleen. Dan op 5 mei een bevrijdingsfeest. 7 en 8 mei weg met de meiden en ’s avonds theater en 9 mei ook weer theater. Dan op 12 mei uit eten met een lieve vriendin. De jongste wordt 10 op 17 mei, dus feest en op 27 mei haar kinderfeestje en op 30 mei weer uit eten. Dat is zo 123 wat ik uit mijn hoofd weet. Het wordt dus een mooie maand. 🙂

  3. Klinkt goed!! 🙂 Ja die vrije dagen zijn absoluut genieten helemaal mee eens. De agenda staat hier alweer bomvol met als hoogtepunten; 16 jarig samenzijn met Jer zondag (en hij moet werken 😦 ) 65-ste verjaardag van schoonpaps, onze vakantie naar Thassos en ondertussen nog de dates met vriendinnen 🙂 Life is good!

  4. Mei staat goed vol moest ik vanmorgen vaststellen, communies, verjaardagsfeestjes, vrienden-uitjes,…..en Carrie gaat een dag op stap met de bonuszoon 🙂 en dat nog wel in een kidsvrij weekend 🙂

  5. Leuke plannen! Veel plezier ook in Breda (ben er nog niet geweest, dus meer dan je plezier wensen kan ik als tip niet geven).
    Wij gaan in mei een paar dagen naar Firenze en naar Ticino. In de vrije weekends staat nog niets vast, maar zijn er wel vage plannen om nog eens een stevige wandeling en een lange fietstocht te maken. Tussendoor hoop ik misschien nog een plaatselijke citytrip te doen (Bern of Luzern ofzo), maar dat hangt een beetje af van het job-zoeken-resultaat, want als ik zou mogen beginnen in juni, ga ik niet al mijn laatste vrije dagen volledig volproppen 🙂

Reacties zijn gesloten.