De beelden van week 13

Tortellini met 250g kerstomaatjes, 4 blokjes diepvriesspinazie, een restje geitenkaas, 2tl rode pesto pp, en een handjevol gebakken pitjes. #veggieweek #dag2 #dzv2015Het was een strikt vegetarische week, in een wanhopige poging mijn voornemen om tijdens de vasten 50% vegetarisch te eten, alsnog te behalen. Ik bezorg u zeker nog mijn favorietste veggiereceptjes!
Rust in de chaos. #ginnnnnnn #afterworkMijn megalomanistische weekmenu zorgde voor een shitload aan groenten en bovendien moest ik het gevecht aangaan met een knolselder. Met hulp van het lief en gin, gelukkig.
Lintjes geknoopt en bloemetjes gestrooid. #bruidsmeisjesplichten’s Avonds gingen wij, de bruidsmeisjes, de bruid helpen met een versieren van de kerk voor de plechtigheid van de volgende dag. O.a. lintjes knopen was mijn opdracht. En emmertjes water dragen, die dan niet waterdicht bleken te zijn. Hilariteit alom, maar de kerk raakte uiteindelijk mooi versierd, al zeg ik het zelf.
Inside tip om de dag te overleven: All Stars. #bruidsmeisjesplichtenZaterdag was het dan zover. Ik was ongeveer even zenuwachtig als de bruid zelf denk ik ๐Ÿ™‚ Wij bruidsmeisjes werden al verwacht terwijl zich liet opmaken en kappen en uiteindelijk in de jurk stapte. Het was een ijskoude maar supermooie misviering, gevolgd door een drukke receptie met de lekkerste cupcakes ever,ย en daarna een superlekker Aziatisch diner voorafgegaan door… uiteraard GT. De avond werd beรซindigd met grondvuurwerk en macarons die tanden en tongen groen kleurden.
Zo. Veel te weinig slaap. Nog een laatste keer stevig natgeregend en omver gewaaid. Vlucht vertraagd. Maar we zijn er. #portocitytripDe dag nadien moesten we al vroeg op – stom zomeruur! – om het vliegtuig te halen naar Porto, dat een uur vertraging had, maar gelukkig leven ze in Portugal een uur vroeger dan wij hier in Belgiรซ, dus uiteindelijk zaten we in de vroege avond al op ons terras met, ah ja hรฉ, een porto.

Meer over Porto leest u hier ongetwijfeld binnenkort!

 

23 thoughts on “De beelden van week 13

  1. Kijk, dat doet me er aan denken dat ik hier nog ergens een porto staan heb, en aangezien de zon terug door de wolken komt is die misschien aan de-virginising toe.

  2. Ben ik de enige die heel nieuwsgierig is naar je outfit van dรฉ dag? ๐Ÿ˜‰ En Porto was al leuk te volgen op Instagram ๐Ÿ˜€

      1. Damn, sorry ladies, volgende keer als ik die jurk aantrek, zal ik er een foto van maken, of als de fotograaffoto’s af zijn, op Instagram. Zit je ook op Instagram? Ik zit erop met mijn echte naam…

    1. Ik ben niet zo’n cupcakefan omdat dat meestal zo vreselijk zoet is. Maar aan die oreo-cakejes had ik me ziek kunnen eten. Volgende keer als ik in Antwerpen ben… ๐Ÿ™‚

  3. Ja maar, boehoe voor foto’s op Instagram (zegt de instagramloze)! Ik ben ook benieuwd naar dat kleedje, dat beetje dat er van te zien is, ziet er alleszins wel sjiek uit!

    En dat vegetarisch gerecht ziet er lekker uit, mmm. Ik krijg weer honger ๐Ÿ™‚

  4. Ik vond het eigenlijk wel grappig ergens: jullie gingen naar een trouw en vertrokken de dag erna op reis.. net alsof het jullie trouw was en erna op huwelijksreis gingen :p

Reacties zijn gesloten.