De beelden van week 6

Desondanks een goeiemorgen! #mondayDe week begon met sneeuw. Ik heb het gehad met de winter, en ben nooit een fan geweest van sneeuw en ijs. Bah, bah, bah.
Rara wat zit er onder het korstje? #komenetenWe deden van komen eten, Loki was de kok van dienst: broccolipuree en zalm met een stevig kaarskorstje.
#sunrise #opdefiets #latergramHet wordt al licht ’s morgens op de fiets… de lente zal er nu gauw zijn!

16450610125_091a1e3094_o

Mijn saaie jeans-met-grijs-truitje-outfit fleurde ik deze week opstandig op met lentekleuren en mijn zomerparfum. Ge moet de zon blijven aanmoedigen, zeg ik u!

Zo moet het. #ginnnnnnnDe werkweek sloot ik samen met Minerva af in de ginbar. Dat smaakte. Daarna gingen we eten bij de Clochard de Luxe op het Ladeuzeplein, een iets verfijndere brasserie waar we allebei voor de vidé gingen. Netjes fijngesneden kipstukjes, ik véél minder balletjes dan mijn tafelgenoot (die gelukkig wou delen) en de portie net groot genoeg. Enige minpuntje aan het hele bezoek was dat er op het einde een grote groep binnenkwam, waardoor onze thee-en-chocomelk-bestelling werd uitgesteld tot zij allemaal waren voorzien van drank. Jammer, zo’n fout in de bediening.
We hadden een gezellige avond en zijn weer helemaal bijgepraat.

Gelijk d'echte. #opdetreinZaterdag vertrokken het lief en ik voor een dagje plus nachtje naar Gent. Waarover ik, om na te genieten, u alles nog uitgebreid ga vertellen.
Yesss, weer een stukje verder op de looproute. #starttorun #les8Zondag waren we in de vroege namiddag terug thuis. Ik las, ging joggen – start to run les 8, weer een beetje verder op de looproute geraakt – en zo sloten we ’t weekend rustig af.

En u? Bent u nog aan het nagenieten van ’t weekend of is het vooral uitkijken naar ’t volgende?

21 thoughts on “De beelden van week 6

  1. Hier uitkijken naar het volgend weekend. Een tripje naar Rotterdam, gewoon omdat we nog nooit in Rotterdam zijn geweest! En ook een beetje omdat het valentijn is! Wat je sjaal betreft, ik denk dat ik dezelfde heb, en ik draag die ook in de winter, dat fleurt mijn lange rode jas wat op!
    Gekregen van mijn stiefdochter, ik was er in de wolken mee.

    1. Ik heb twee sjaals van Desigual, eentje met wat meer herfstige kleuren en dan deze voor de lente/zomer. Groooote liefde, ik draag mijn andere sjaaltjes nog zelden, hihi.
      Geniet van Rotterdam!! (Wij gaan er in maart naartoe.)

  2. Leuke vrolijke sjaal! En ja, ik kijk nu alweer uit naar het volgende weekend! Afgelopen weekend was er eentje van van alles en nog wat zonder uiteindelijk echt iets te hebben gedaan, mede veroorzaakt door het druilerige weer dus ik hoop echt dat het aankomende weekend beter weer is en we eindelijk weer lekker naar buiten kunnen!

  3. ik heb nu van de hele winter nog geen spetter sneeuw gezien (tenzij op de foto’s van de anderen in België). Komend weekend gaan we naar Leuven! Yey!

  4. Gin gin gin, niets anders dan gin drinkt men tegenwoordig. Ik vind het wat overroepen. Bij ons in de local pub kun je verschillende soorten gins drinken en als je de beste kiest, betaal je 12,5 euro. Dus als je met 4 personen bent, moet je 50 euro neerdokken voor 1 rondje. Pff, veel te veel in mijn ogen.

    1. Ik dronk voordien ook al graag gin, hoor, en op café vind ik het wel leuk om eens wat speciale smaakjes te proberen – thuis hou ik het bij een gewone gin en een gewone tonic, voor experimenteren met kruiden e.d. ben ik te lui!

    1. Ah, toch iemand die erop reageert! 😉 Ik heb ooit drie maanden in een skigebied gewoond dus ik weet min of meer hoe het is om in de sneeuw te leven. And yes, de winter zal nooit mijn favoriete periode worden. Maar het is daar zo schoon, alles met wit bedekt. En de (asfalt)wegen die zijn open, daar hebben ze sneeuwruimers e.d. Daar is het niet zo’n heel-het-land-ligt-plat-hel als hier. Maar goed, misschien dat ik best een maand België-vakantie plan als we ooit in Zwitserland wonen, om de winter te breken en even regen ipv sneeuw te kunnen zien 🙂

      1. Ik kan als ervaringsdeskundige (met weliswaar een liefde voor sneeuw) meegeven dat ik absoluut niet verlang naar regen hoor 😉 Hier bij ons ligt er ondertussen al twee weken aaneensluitend sneeuw (en de rivier is oppervlakkig aan het dichtvriezen), maar gelijk je zegt, ze zijn er hier zo op voorzien, dat je er eigenlijk vooral de leuke kanten van hebt.

        Super trouwens dat start to run zo goed gaat nu!

Reacties zijn gesloten.