Leukedingenlijstje februari

Maandelijks blik ik even vooruit, naar de leuke dingen die me te wachten staan. Naar een idee van Titatastisch. De vorige lijstjes kan je hier vinden.

  • Een weekendje naar Gent met het lief, inclusief een lekker diner en ach gewoon genieten!
  • Een half dagje Brussel, om voor het lief een kostuum te kopen met de bons die hij kreeg voor z’n verjaardag. En waarschijnlijk zit er ook een bezoekje aan de Waterstones bij. Lalala.
  • Met Valentijn doen we normaal niets, maar misschien doe ik wat meer moeite met een iets uitgebreider dinertje at home.
  • Hopelijk vinden we tijd (en vooral zin) om langs een keukenn- of sanitairwinkel te gaan.
  • Het boekenfestijn is in de stad! Uiteraard ga ik. Met in mijn ene hand de ‘boeken-die-ik-heb’-lijst en in mijn andere zo’n irritant rolkarretje dat meteen overloopt en dan lomp tegen andere mensen hun benen rijdt.
  • Een Star Wars marathon. Don’t ask. Ik weet niet of ik alle zes films ga mee kijken.
  • Een date met Minerva. We gaan iets eten in Bistro Tribunal; een vrij nieuw restaurant in ’t stad. Ik ben benieuwd.

Voorlopig zijn er nog veel gaten in de agenda, I like, dat geeft me hopelijk de tijd om aan mijn projectjes te werken zoals lezen, haken, opruimen en mijn kamertje inrichten.

En u? Wat voor leuke activiteiten staan er op uw programma?

 

10 thoughts on “Leukedingenlijstje februari

  1. Da’s een leuke post/gewoonte. Ik heb gewoon op mijn blog rechts een lijstje staan met dingen waar ik naar uitkijk over het hele jaar. Gent !!!! Staat ook op mijn to do lijst voor dit jaar, ben er al véél te lang niet meer geweest !

  2. Met valentijn is het ook carnaval, dus dat is dubbel fijn (rijmt) 🙂 De avond voor carnaval hebben we een etentje gepland en daarna vier dagen feesten met extra hartjes! 😉

  3. Toffe dingen die er staan te gebeuren!
    Op mijn planning staan o.a. een paar dagen skiën in de Vogezen en een weekend België voor de huwelijksverjaardag van vrienden.
    Aan Valentijn doen wij niet mee, maar een paar dagen ervoor verjaart Johan, dus er wordt wel gevierd 🙂

  4. Leuk, weekendje Gent! Hier niet echt plannen, behalve dat ik in februari jarig ben maar echt groots ga ik het niet vieren. Vorig jaar wel gedaan maar toen werd ik 40…

  5. Je hebt een mooie maand voor de boeg! Wat ik ga doen? Ik heb volgende week een vriendinnen weekend voor de boeg en een week later zwembad training. Op God ja ik heb karate examen eind februari….. Damn dat schiet al op!! En Jer is ook nog eens jarig, drukjes dus 😊

  6. De plannen… naar de kapper, weekje vakantie tijdens het krokusverlof en een filmavondje met vriendinnen. Voor de rest nog vele plekjes om in te vullen :-).

Reacties zijn gesloten.