De beelden van week 2

Dat het een geslaagd verrassingsdinertje was! #latergramDinsdag was het lief jarig, en had ik per verrassing Sigyn en Loki uitgenodigd. Wat het lief niet zo’n erg grote verrassing vond aangezien ze ook in Leuven wonen en hij wel iets had verwacht. Maar dat een uur later ook Thor voor de deur stond, had hij niet zien aankomen! Ik had hem dus weer goed liggen.
Als eten had ik wat hapjes voorzien, zelfgemaakte lasagne en tot slot vanille-ijs met aardbeiensaus.
Als dit geen gezonde brooddoos is. #lunchbox #healthyIk testte mijn nieuwe ‘lunchbox’ uit – ‘brooddoos’ is niet meer van toepassing op zo’n geval natuurlijk – een zeer handig ding, gekregen voor Kerst.
Eindelijk. #GT #welverdiend #nieuwjaarsreceptieHet was een megadrukke week op het werk, facturatie vermengd met projectmanagement, jawel, ik moest een miniprojectje in goede banen leiden maar wat een chaos. Ik was dolblij toen het vrijdagavond was en ik het weekend mocht starten met een gin, op de nieuwjaarsreceptie van HetWeb.
Gaan shoppen met #hetlief, voor #hetlief.Zaterdag gingen we shoppen, voor hem, hij had een heleboel cadeaubons gekregen voor z’n verjaardag en Kerst, en dringend nieuwe schoenen nodig. Ik kocht twee boeken met boekenbons die ik heb gekregen, om toch ook maar iets gekocht te hebben 🙂 want een toffe, goeie trui vond ik niet. Als afsluiter aten we in de Bar Louis, maar mijn groentequesadillas trokken op niks, er zaten een paar stukjes paprika in en voor de rest heel veel kaas.
Thuis dessert en aperitief klaargemaakt, gaan lopen en dan in de auto gesprongen, op naar His Hometown voor het verjaardagsfeestje van het lief en zijn bompa. Het was een gezellige avond.
Fietstoertje. #VaartZondag ondanks het goede voornemen niet gaan wandelen maar wel tot bij mijn ouders ge(snel)wandeld, een kleine 4 km, om mijn fiets terug op te halen, die ik daar eerder die week had binnengebracht om te laten nakijken door mijn vader. Via een omwegje terug naar huis gefietst; zo had ik toch een beetje beweging gehad.
Bloemetje - onderdeel van het muts #haakprojectHet weekend afgesloten met het haken van een mutsje, het is eens wat anders dan altijd maar dezelfde lapjes. Het mutsje raakte nog diezelfde avond af, maar ik ga het opnieuw maken omdat het niet helemaal naar m’n zin is.

15 thoughts on “De beelden van week 2

  1. Wow, op een avond een muts haken, respect! Ik doe meer dan een maand over een sjaal met eenvoudige steek, hahaha.
    Ziet er weer als een toffe week uit 🙂

    1. Ik ben dan weer zo ongeduldig dat ik direct resultaat wil zien! Ben intussen al drie keer opnieuw begonnen, ik krijg het maar niet zoals ik wil 🙂

  2. Leuke bruine schoenen heeft ie!
    Haken…waar is den tijd? (heb ooit eens een bikini gehaakt, lang geleden. Heel mooi…tot ik zo stom was om er mee in zee te gaan 😉 )

  3. Superhandig die lunchbox!! Ik had vroeger zo van die plastieke potjes voor mijn sausje in te doen als ik salade meenam naar het werk of school. Dat waren zo van die sauspotjes zoals die van het frietuur, die ik dan bij de ava kocht, haha. Jouw lunchbox is dan wel iets milieuvriendelijker en handiger misschien!
    En de Bar Louis, ik moet zeggen dat ik daar wel altijd al heel lekker heb gegeten!! Maar ja, het kan altijd al is tegenvallen natuurlijk.
    En op wat een coole locatie werkt gij!?

    1. Het valt er vaak tegen, vooral als het druk is: hamburger niet doorbakken, hun slaatjes zijn letterlijk sla hoewel deze keer zaten er zowaar 2 kerstomaatjes bij. Maar ik hou wel van de sfeer. En meestal is het er wel goed 🙂

Reacties zijn gesloten.