Goede voornemens – november

Jaja, de laatste maand van het jaar is aangebroken. Van enkele voornemens is nu wel duidelijk dat ze niet meer gaan lukken, bij andere is er nog hoop! (Hier het volledige lijstje.)

Maanddoelen november

1) 20 km wandelen
Check! Ik wandelde zelfs 54,78 km, mede dankzij de weekendjes weg in de Voerstreek en de Hoge Venen. Ook thuis maakte ik nog een snelle kortwandeling. Dat brengt het jaartotaal op 566 km.

Nog meer herfst. #nofilter #voerstreek

5) de laatste doos tijdschriftartikels opruimen
Oei. Oeps. Ik had het zo druk met andere opruimwerkzaamheden tijdens mijn verlof, dat ik dit een beetje over ’t hoofd heb gezien. Lalala.

10) e​en eerste poging doen tot het behalen van mijn rijbewijs in de vorm van een praktisch rij-examen
Ja. De poging werd gedaan. Het examen niet gehaald. 2015 brengt gelukkig nieuwe kansen!
Zoals voorspeld. #failure

12) é​én van mijn manuscripten ​afwerken, en ​opsturen naar ​ een aantal​ uitgeverijen
U weet het. Ik had het opruimgewijs erg druk tijdens het novemberverlof. Dus ja. Uitstelgedrag…

​16) ​met het lief een dagje weg
We gingen een dagje naar Ieper & Passendale, en hadden een date night met lekker eten en gin. Dubbel geslaagd dus!

Om stil van te worden.  #tynecot

De andere doelen

2) Ik ging elke werkdag met de fiets naar het werk, behalve de dagen dat ik na ’t werk ergens naartoe moest. In totaal goed voor 122 km.
Deze avond #opdefiets, ja we werken tegenwoordig van zonsopgang tot -ondergang. #sunset #nofilter

3) In november bleef mijn gewicht stijgen. Eind november zat ik al op 68,5 kg. Niet goed bezig dus!

8) Ik las 7 boeken in november, wat het jaartotaal op 62 gelezen boeken brengt.

Doelen voor december

Da’s simpel: alles wat er nog overschiet 🙂

3) Mijn gewicht op 65,xx kg krijgen voor de feestdagen. Het is een uitdaging die ik aanga samen met het lief en Odys en Penelope. Ik wil vooral terug een gezondere levensstijl vinden met af en toe iets zoets (want ik kan écht niet zonder).

4+13) Wafels bakken met Zus

5) Tijdschriftartikels opruimen.

8) 13 boeken lezen.
Hoogtepunt van de werkweek: het maandelijks bibbezoek! #biblijstje #boekenwurmhappy

12) Een manuscript opsturen naar uitgeverijen.

16+19) De kerstmarkt in Düsseldorf, een museum bezoeken en hopelijk nog één ander uitstapje met het lief.

En u? Hebt u nog goede voornemens voor deze maand?

13 thoughts on “Goede voornemens – november

  1. Wow, zoveel gewandeld opnieuw! Goed bezig seg!
    3kg afvallen op minder dan een maand tijd, lijkt mij wel wat veel 🙂 Alleszins goed dat je het weer wilt doen kantelen naar de goede kant! Bij mij was deze week ook weer wat moeilijker, het lijkt echt wel een soort alles of niets te zijn… 😦

  2. Hier kan het ook wat gezonder, zeker met de feestdagen in zicht, waar we iedere keer veel te veel eten.
    13 boeken lezen? Spannend…

  3. Voor deze maand heb ik er eigenlijk niet al te veel meer, enkel een kerstmarkt doen en er veel glühwein drinken. Oh en er een heerlijke spitburger eten!
    Maar ik heb wel al veel staan op mijn lijstje van 2015!

    1. Afgezien, nee, dat is niet helemaal juist. De maanden dat ik amper snoepte, veel sportte, gezond at, voelde ik me zo levend, zo op en top in vorm! Zwitserland vormde daarvan het hoogtepunt. Ik ben van plan om komende week terug met start to run te beginnen en een afspraak te maken bij de kine.

Reacties zijn gesloten.