De 11 beelden van week 26

Het was een weekje vakantie, dat begon met een weekendje Ardennen met de vrienden van het lief.
Kasteeltje bezoeken.We bezochten een Eifelkasteeltje, Reinhardstein.
Herfstwandeling. #latergramEn maakten een wandeling in de buurt die ik had uitgezocht, maar ik had er niet bij stilgestaan dat de anderen van de groep bijna zero conditie hebben en dat 10 km echt te veel was voor hen. Grote fout van mij. Maar uiteindelijk haalde meer dan de helft het einde.
Kampvuurtje voor Sint Maarten.Na de gourmet wilden de mannen een sigaar roken en Sigyn en ik gingen mee een wandelingetje maken waarbij we stuitten op dit Sint-Maartensvuur.
uploadOp zondag bezochten we het hoogste punt van België, waar we na een korte wandeling en een uitgebreide lunch afscheid namen en allemaal terugkeerden naar huis.
Wachten op Griet.Maandag ging ik met Tita naar de boekenbeurs, alwaar ik na geduldig aanschuiven een handtekening kon bemachtigen van Griet Op de Beeck, nog zo’n groot schrijversvoorbeeld van mij. Verder was het er voor mij veels te druk en kocht ik maar één boek.
Alweer n fijne koffiebar ontdekt. #antwerpen #ooitwoonikerIk was dan ook megaopgelucht toen ik tien minuten alleen had, just me and my tea, in een Antwerpse koffiebar terwijl ik op het lief wachtte. We gingen daarna eten bij Thor die op ’t Zuid woont en nog twee andere oude vrienden van het lief. Een gezellige avond, dat wel, maar ik denk dat sommige vriendschappen gewoon niet kunnen blijven bestaan.

Cd-opruiming.Dinsdag begon dan mijn echte ‘verlof’, en de ganse week bestond hoofdzakelijk uit opruimen en poetsen, wat dringend nodig was! Onder andere de keuken- en livingkastjes (inclusief mijn cd-collectie) werden grondig onder handen genomen.
Boek, pantoffels, zon, terras. #happybookwurmAf en toe was er een rustmomentje, met een boek.
Verdiend vieruurtje.Of met een chocomelkske en een gemberkoekje van de Ikea, waar ik met mijn Tante naartoe ging. (Ideale auto-oefening op de autostrade.)
Het resultaat van een productieve kooknamiddag: appelspijs, gehaktballen, soepballetjes, everzwijnragout en stoofvlees. #kookzondag #diepvriesvolEn gekookt werd er ook uitgebreid. De diepvries zit nu propvol met pastinaakwortelsoep, stoofvlees, everzwijnragout, appelspijs, gehaktballen en soepballetjes, en spaghettisaus. En al de rest dat er al in zat, natuurlijk.
Ready. #datenightVrijdagavond maakte ik me klaar voor onze date night… 🙂

17 thoughts on “De 11 beelden van week 26

  1. Achteraf hoorde ik op het nieuws dat die dag de drukste dag van de boekenbeurs was. Voor mij was het ook een beetje te druk. Maar het was leuk je nog eens te zien en ik deed veel boekeninspiratie op. Nu nog even uit die leesdip geraken.

    1. Echt? Als ik ooit nog eens ga, zal het op een gewone weekdag zijn dan. Inderdaad, het gezelschap was plezant 😉 en het heeft de leeskriebels serieus aangewakkerd!

  2. Ik vermijd de boekenbeurs net voor de drukte en omdat ik er niet kan buitenkomen en ‘maar 1 boek’ kan gekocht hebben. Het is een degoutante verslaving. Ik weet thuis niet meer waar ik de boeken moet schuiven.
    Ik wou dat ik zo goed kon voorbereidend koken als jij. Hier belandden er alleen restjes in de diepvries.
    Zeg, wanneer krijgen we resultaten van je enquête?

    1. Ik vind niets leuker dan in grotere hoeveelheden koken en dan een paar porties in te vriezen 🙂
      Ik heb geluk dat er nog heel veel plaats is in de boekenkasten, die ik op de groei heb gekocht 😇
      Goh ja, de uitslag! Moet ik eens werk van maken! Komt goed!

        1. Jamaar, ik heb die al is gekregen afgelopen maand, en ingevuld (braaf he)! Nog is 5 uitvinden daar ben ik momenteel te doemdenkend voor vrees ik. #examenstress

  3. Het kasteel en het stuwmeer kwamen mij direct bekend voor. Dat is ook wel een heel mooie wandelstreek, maar voor niet zo geoefende wandelaars is het misschien niet direct een aanrader.

  4. Een weekendje Ardennen, altijd leuk!
    Wat een cd collectie! Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik mijn laatste cd gekocht heb!
    De Wereld volgens Garp aan het lezen? Ik vond het een fijn boek!

Reacties zijn gesloten.