De 7 Instagrams van week 20

Iemand zei ooit dat ge moet beginnen waar ge de vorige avond mee geëindigd zijt. #restjesontbijt

Op mijn derde ‘verjaardagsfeestje’ nodigde ik Athena en Afrodite uit voor een hapje en een drankje. Uiteraard was er overschot om de volgende ochtend mee te ontbijten. Ideaal.

The end. #readathon

De readathon werd succesvol afgesloten, maar dat las u hier al.

15196569088_f423e3be27_o

Het weekend eindigde met mijn vierde (en laatste) verjaardagsfeestje, dat ik samen met mijn eveneens jarige oma deed. Zij zorgde zoals altijd voor de gateau.

Kroketjeuhhhhhhhhs #avolonte

Komen eten bij Dio van de week, met een overload aan kroketten. O my god. Veel te veel kroketten!

Avondshopping. Dat het gezellig was.

Avondshopping in Mechelen met Athena. Ik kocht enkel een zakje spekjes en zij spotte de ideale oorbellen voor haar trouw. Een geslaagde avond!

Vandaag is KLEUR! #opdefiets

Tijd voor wat kleur in het leven. Sommige mensen zullen gechoqueerd raken door deze foto 🙂 maar I loved it. Tot en met de gele pumps die ik uit protest droeg omdat ik niet meer kan gaan lopen (waarom dan moeite doen om mijn steunzolen dag in dag uit te dragen, hm).

Jogging, GT en boekske: laat het weekend maar beginnen! #homealone

Het weekend begon met een avondje home alone, of nee, toch niet zo alleen, maar zelfs in uitstekend gezelschap. Genieten…

13 thoughts on “De 7 Instagrams van week 20

  1. Mmmm… gateau! Dat zijn echt wel veel kroketjes!! 🙂 Ik ga voor een snoep-vrije week… wish me luck!!
    En wat kleur… of veel kleur mag en kan altijd! 🙂

  2. Zoveel kleur doet echt pijn aan mijn ogen (maar over smaak/kleuren valt naar veluidt niet te twisten). En alsnog een late gelukkige verjaardag (beter laat dan nooit)!

Reacties zijn gesloten.