[Fotomuur] Zonnebloem

In ons Droomappartement wil ik fotomuren integreren. Ik zal op mijn blog een aantal van die foto’s aan jullie tonen, in lijn met mijn goeie voornemen om terug wat meer met fotografie bezig te zijn, en dan moet u maar zeggen of ze goed genoeg zijn voor aan de muur. Momenteel zijn er vier thema’s: Familie, Vrienden, Ons, en Vakantie, waarbij ik u om anonimiteitsredenen helaas uiteraard enkel foto’s uit de vierde categorie kan tonen.

DSC_0921 - Copy

Ik ben zot van zonnebloemen. Als ik ooit een tuin heb, zet ik hem ermee vol. Dit is een klein exemplaar, een terrasformaat zeg maar. Het contrast tussen de warme, gele blaadjes en het donkerbruine van het hart, dat is een kleurencombinatie waarin ik mezelf kan verliezen.

Uw eerlijke mening en alle tips zijn méér dan welkom!

18 thoughts on “[Fotomuur] Zonnebloem

  1. Als je veel kleurrijke foto’s hangt moet je vooral rekening houden om de achtergrond sober te houden. Mja die zonnebloemen, kan je buurbreed in je keuken hangen, en al de rest wit houden, of je kan er idd een kleine foto van ophangen, hoewel dit volgens mij een groot formaat vereist om tot zijn recht te komen.
    Veel succes!

  2. Toffe foto, vrolijke kleuren! Een foto waar je instant blij van wordt.
    Kheb ook zonnebloemen geplant, in de plaats van de uitgebloeide tulpen.
    Hopelijk komt er iets uit. 🙂

  3. Mooie foto, maar ik zou die niet in te groot formaat ophangen wegens te felle kleur en daar hou ik over het algemeen niet van. Maar vermits ik er niet tegen moet kijken …

  4. Qua kleur is deze foto druk en dan moet je inderdaad uit gaan kijken als je nog meer kleurrijke foto’s op wilt hangen. Maar wellicht zijn er foto’s geschikt om (deels) in zwart-wit af te drukken. Deze zou best wel eens heel mooi kunnen zijn bijvoorbeeld als de achtergrond enkel in grijstinten is.

  5. Persoonlijk zou ik deze foto niet gebruiken. De achtergrond bevat te veel storende elementen (pot met boompje, dat rood, die roze en witte bloemen). Probeer een foto te maken van hetzelfde onderwerp met een sobere achtergrond (grijs, zwart, bruin) of enkel een uitsnede van de zonnebloem.

  6. Ik ben zelf mijn huis helemaal wit. Zo kan ik met alle accessoires kleur aan mijn appartement geven… en ook weer veranderen als ik dat wil. ..

    1. Mijn muren zijn nu ook wit, ik vond dat het makkelijkste en idd dan kan je het kleurig maken met accessoires die je dan ook nog s makkelijk kan vervangen.

Reacties zijn gesloten.