[Blessings] Week 14

Nikon Coolpix 015

Mijn favorietste onderweg-cd.

Naar mijn favorietste onderwegmuziek luisteren in de auto op weg naar ’t zeetje.

Livingkast ontwerpen.

Met schaar, papier en plakband (en dankzij Ikea) mijn Droomboekenkast ontwerpen.

Started to run.

Voor het eerst sinds de herfst gaan joggen. I started to run!

Antwerpse handjes in Antwerpen.

Een dagje uit naar Antwerpen.

Vakantie is... Midden op de dag pannenkoeken beginnen bakken gewoon omdat je daar zin in hebt!

Vakantie is… zomaar ineens midden op de dag pannenkoeken beginnen bakken.

Cadeautje van #hetlief! #bedeltje

Een prachtig bedeltje krijgen voor onze 5 jaar samen van mijn lieverdanlief.

Getekend!

Een héél belangrijke handtekening zetten.

Beste ijsjesuitvinding ever.

De beste ijsjes ever.

En dan vergat ik nog foto’s te nemen in het weekend toen ik het veels te druk had met genieten van het zonnetje, een opgeruimd terras en een proper huis!!

4 thoughts on “[Blessings] Week 14

Reacties zijn gesloten.