[Blessings] Week 13

Nikon Coolpix 015

Borduurwerkje.

Het eerste borduurwerkje dat af is – een gepimpte badhanddoek.

upload

De stationshall van Antwerpen die zelfs ’s avonds laat nog mooi is.

Ik dacht dat we hadden afgesproken dat we gingen smelten, en niet blijven liggen?

Alweer een bloemsuikerlaagje dat de wereld bedekt. Hopelijk dit keer wél het laatste?

Met de fiets in de zon... The closest to spring i've gotten this year.

Een echt lentegevoel en met de fiets door Leuven cruisen. De liefde tussen mij en mijn regenboogros is helemaal hersteld.

Mijn dag kan niet meer stuk!

Twee zakken van mijn favorietste paaseieren vinden waarvan ik vergeten was dat ik ze had verstopt voor na de Vasten! (Hoogtepunt van de week.)

11 thoughts on “[Blessings] Week 13

  1. Ow die foto van de stationshal is cool!! Me like a lot!! Moet eens foto’s maken daar in de omgeving, zie een hoop mooie dingen 😀

Reacties zijn gesloten.