[Blessings] Week 11

Nikon Coolpix 015

Het was een ongelooflijke week, waarin alles plotseling heel snel ging…

Strooien is voor pussies.

Sneeuw op maandag, en niet zo’n klein beetje ook. Strooien, da’s toch helemaal niet nodig voor zo’n winterprikje?

Zonsondergang.

Dit winters weer zorgde wel voor mooie zonsondergangen…

Zonsopgang

… en al even schone zonsopgangen.

Vandaag is rooooooood.

Dag 2 van de winterprik en alle treinen hadden vertraging of waren afgeschaft. De mijne had gelukkig enkel vertraging.

Ik waande mij efkens in de winterse Alpen. #zon

Op dag 3 scheen de zon overvloedig en weerkaatste ze pijnlijk in de maagdelijk witte sneeuw op de velden. Met de ogen een beetje dichtgeknepen waande ik me zó in een skioord. Vreemd om dit te zeggen maar ik mis dat wel!

De uitvinding van het jaar 2013.

Milka Speculoos is zonder twijfel de beste uitvinding van 2013. (Al vind ik Milka Milk Biscuit nog steeds de lekkerste paaseitjes!)

Aan ons!!

‘Verkocht’ zien staan op Immoweb en voor de eerste keer dat “het is aan ONS verkocht! suckers!” gevoel hebben.

Lekker wandelen in #MyHometown....

Gaan wandelen in My Hometown, ook al raakt het daar steeds volgebouwder en zijn er nog maar weinig plekken die eruit zien zoals in mijn kindertijd.

.... Met dit schatje :-)

Mogen ‘babysitten’ op hond Kaatje, het grootste schatje dat er rondloopt.

Cruisin'... To #HisHometown.

Cruisin’ met het lief op weg naar His Hometown. Vind het heerlijk om met hem samen in de auto te zitten, lekker muziekje op!

Opgeruimd staat netjes.

Een schoon appartement hebben, zonder al te veel inspanning. Eindelijk die berging opruimen en de her en der waar er plek was neergepote drankflessen netjes opgeborgen krijgen. Kleine overwinning! (En de conclusie: wij moeten dringend wat meer drinken, wij. Al heb ik onze drankvoorraad niet op de foto gezet eenvoudigweg omdat hij niet in het schermpje paste en omdat ik niet wil dat u ons zou gaan verdenken van alcoholisme.)

11 thoughts on “[Blessings] Week 11

  1. Ik hou ook van Milka speculoos! Ik ga eens wat hints geven aan onze paasklok :p.
    Proficiat met het appartement! Voor wanneer is de verhuis?
    Zin om nog eens iets te gaan drinken? We hebben elkaar al een paar leesclubs gemist…

    1. Ik moet zelf zorgen voor mijn paaseieren… ik hoop dat er volgende vrijdag nog te vinden zijn in de Colruyt.
      De verhuis is voor augustus, hoop ik.
      Ja nu spijbel ik, dan weer jij… komende zondag kom ik, maar ahum, ik ben nog niet in het boek begonnen.
      Zullen we dan s kijken wanneer we kunnen afspreken?

  2. Hahhahahahah, ik moest hard lachen om je laatste zin! Ik had je volgens mij al gefeliciteerd, waar weet ik niet, twitter ofzo? Maar hierbij nog een keertje gefeliciteerd met jullie woonplek!

Reacties zijn gesloten.