[Blessings] Week 9

Nikon Coolpix 015

Van ‘komen eten‘ doen met overheerlijke tartiflette bij Sigyn en Loki. Onderwerpen van de avond waren het aanstaande bal en een bezoekje aan Ikea waarvan we Loki ontsloegen zodat wij, de vrouwen, met z’n tweetjes erheen kunnen trekken ook al heb ik niks nodig en is er ook geen geld voor kleine prulletjes maar we kunnen maar ideeën opdoen he.

Een dagje thuis kunnen werken net toen het heel erg nodig was om alleen te zijn, ook al moest ik twee keer over-en-weer naar De Heuvel om daar klaar te staan voor twee leveranciers die de laatste spullen kwamen ophalen. De Lijn werkte gelukkig heel goed mee want uiteraard had ik geen zin om met de fiets te gaan…

#inthesun

Prestatie van de week op huisvrouwenvlak: pitsers aan donsdekens naaien.

Voila, we kunnen vannacht na maanden nog eens onder een tweepersoonsdeken slapen. #goodhousewife

Een time-out nemen van het werk omdat ik mij echt niet goed voelde en daardoor relaxed aan het weekend kunnen beginnen. The Voice is een mooie weekafsluiter… Ik ben vooral benieuwd naar hoe Matthijs het er verder nog vanaf gaat brengen.

Het was het wachten waard. Ik ben benieuwd naar het vervolg. #tvvv #mathijs

Twee keer kunnen uitslapen van ’t weekend. Zo’n luxe!

Gaan shoppen voor een feestkleedje voor het bal en daarbij 320 euro opdoen. Neen dat was eigenlijk niet zo leuk… maar het is wel een héél mooi kleedje met vestje waar ik nog veel plezier aan ga beleven en en zo heb ik een tof boetiekje ontdekt met heel veel kleedjes ook voor vrouwen met de heupenprobleemzone zoals ik, Folie in de Mechelsestraat met een overenthousiaste verkoopster die me heel goed heeft geholpen. Jammer genoeg zijn de prijzen een beetje te hoog voor mijn budget, maar in de solden ga ik zeker nog een keer terug.

Voor de lunch trakteerde het lief me bij Bar Louis, tsja… Super trouwens dat hij mee wilde gaan shoppen, gelukkig voor hem zat de zoektocht er na één winkel al op!

Vrienden op bezoek krijgen die hun eigen eten meebrengen. Eerst was ik niet zo overtuigd van het concept maar uiteindelijk betekende het geen werk voor mij: de afwas deed het lief en was vrij beperkt, en het enige wat ik moest doen was een zak chips opentrekken.

Mijn zondagavonden zijn heilig maar dit weekend maakten we een uitzondering. We waren bij mijn ouders uitgenodigd samen met Teamo’s ouders voor een kaasschotel en ik had voor achteraf een kaastaart gebakken, dit keer met speculaaskruimels als bodem in plaats van kruimeldeeg. Yummie!

Dat wordt smullen! #familiebijeenkomst

15 thoughts on “[Blessings] Week 9

  1. oh my god 320 euro opgedaan voor een kleedje??? dat kan ik dus niet hé, zo veel geld uitgeven aan kleren, dan blijft dat bij mij gewoon in de kast liggen want het zou maar eens vuil moeten worden of iets mee gebeuren. heb ooit een kleedje van 70 euro gekocht en dat hangt daar al maar te hangen… wat zou het dan zijn als ik zo veel meer uit geef…

    1. Het kleedje zelf was maar 145 he 0:-) maar ik snap wat je bedoelt, ik ga ook keiveel schrik hebben en geen rode wijn of tomatensaus durven nemen voor ’t eten!

      1. Haha daar had ik nog niet eens over nagedacht. Zo zie je maar dat ik echt nooit dure dingen koop (en ik knoei ook niet zo vaak, overigens. Gelukkig.)

  2. De kaastaart ziet er heerlijk uit! Ik zou zelf meer aan het bakken moeten slaan, maar ik doe het niet omdat ik gewoon probeer om zo weinig te snoepen en een beetje op mijn lijn te letten! Wat dat kleedje betreft. Nu ook niet te bang zijn om het te dragen, anders blijft het in je kast hangen en dat is nog erger dan! Geniet ervan en draag het maar lekker vaak!

    1. Als het zover is, maak ik zeker een foto 🙂 De kaastaart was oa met citroen, speculaas, ricotta en mascarpone. Recept van “crostata ricotta” van libelle lekker.

  3. Ik ben eigenlijk ook best benieuwd hoe Matthijs het verder gaat doen 🙂
    Als wij een straatfeest organiseren brengen we altijd zelf ons eten mee maar dan mag iedereen van al het eten proeven 😉

Reacties zijn gesloten.