[Foto] Het uitzicht in januari | 1 jaar uitzicht

Deze maand moest de laatste uitzichtfoto gemaakt worden om de cirkel van één jaar rond te krijgen.

Januari.
Januari 2013.

Hieronder vindt u alle twaalf de foto’s bij elkaar, te beginnen met februari 2012. Het is een leuke reeks geworden.

Feb2012
Februari.
maart2012
Maart.
april2012
April.
Nikon Coolpix
Mei.
Nikon Coolpix 001
Juni.
DSC_0745
Juli.
DSC_1353
Augustus.
September.
September.
Oktober.
Oktober.
November.
November.
December.
December.
Januari.
Januari.

Het volledige overzicht vindt u ook nog steeds hier.

22 thoughts on “[Foto] Het uitzicht in januari | 1 jaar uitzicht

  1. Amai, da’s veel leuker dan ik gedacht had! Je ziet het zo veranderen, terwijl ik elke maand dacht, aja t is weer zo’n foto! Het komt op die manier heel goed tot zijn recht! Tof, tof , tof!

    1. Ik heb erover nagedacht, maar ben er nog niet uit waar dan, nu moest ik gewoon op het balkon stappen, als ik er effectief ergens voor naartoe moet, daar ben ik te lui voor!

  2. Leuk overzicht! Je ziet de verandering van de natuur. Heb je dan de foto’s telkens op hetzelfde moment gemaakt, bvb altijd de 15de vd maand of ’s morgens?
    Alleszins een idee om in gedachten te houden.

Reacties zijn gesloten.