2012 – het blogjaar in cijfers

WordPress heeft me weer een geweldig schoon jaaroverzichtje bezorgd, dat ik uiteraard met jullie moet delen!

Deze blog kreeg 79.000 bezoekjes van jullie, goed om het Barclays Center vier keer te vullen oor een optreden van Jay-Z maar in dit geval om onder andere mijn 301 nieuwe postjes te komen bekijken.

Waar?

Jullie kwamen voornamelijk uit België (meer dan 52.000), Nederland (meer dan 6.000) en Amerika (ongeveer 800).

Hoe?

Jullie vonden me via Google en de zoekwoorden

  • Mario(kart): ik heb daar eens één keer over geschreven, ja.
  • juliennesoep: ik ben er nog altijd niet in geslaagd er lekkere te maken, neen.
  • mijn naam.

Anderzijds werden jullie ook doorverwezen van bij de volgende bloggers; bij deze bedankt voor de reclame!

Wat?

Op 6 augustus was de drukst bezochte dag met 573 views. Lijkt mij eerder iemand die zich verveelde en die op alles heeft zitten rondklikken.

Mijn flater om veels te dure kastrollen te kopen, scoorde de meeste views. Daaropvolgend mijn niet-geslaagde minestrone-experiment, waar u best uit de buurt blijft, maar mocht u een recept hebben dat altijd lukt, aarzel niet om mij dat door te sturen. Stoppen met shoppen prijkt op de derde plaats van meest gelezen postjes, het was alleszins een verdienstelijke poging die ik in 2013 niet ga herhalen. Count your blessings, iederéén zou dat moeten doen, trouwens. Mijn oproep aan de lezer belandde op vijf, deze geldt trouwens nog steeds, mocht u interesse hebben.

Wie?

Vorig jaar prijkte Alice op 1 met 111 reacties. Voor 2012 ziet de top 5 er helemaal anders uit:

  1. Joyce: 267 reacties
  2. DeIjsprinses: 246 reacties
  3. Billy: 230 reacties
  4. Micheleeuw: 227 reacties
  5. Esra: 197 reacties

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de moeite die jullie (al dan niet dagelijks) doen om hier te komen lezen, én te reageren.

Een fijn nieuw blogjaar iedereen!

11 thoughts on “2012 – het blogjaar in cijfers

  1. Jeeeeej ik sta in de top 5! Haha. Vijf is een mooi plaatsje, ik lees en reageer hier graag maar ik heb te veel hobby’s om bovenaan te kunnen staan dus laat ik dat maar niet ambiëren 🙂

Reacties zijn gesloten.