Het uitzicht

We zijn intussen aan de laatste uitzichtfoto voor 2012. Volgende maand maak ik met de laatste foto de cirkel van elke-maand-een-foto rond.

Het opmerkelijkst aan onderstaande foto vind het verschil tussen nu en 1 maand geleden: begin november hadden de bomen nog  – bovendien zo goed als volledig groene – bladeren, begin december zijn ze volledig kaal.

Begin november.
Begin november.
Begin december.
Begin december.

Halfweg november heb ik ook een foto genomen omdat er toen amper uitzicht was, en daar zie je dat de boomblaadjes gekleurd zijn.

Half november.
Half november.

 

Het volledige overzicht vindt u nog steeds hier.

14 thoughts on “Het uitzicht

  1. Tja meiske , Net zoals velen heb ik deze dagen niet zo graag , koud , niet naar buiten kunnen gaan , bijna geen licht ! Nu zijn we al in de donkere zes weken , de morgen is nog niet wakker en de avond heeft al vaak ! Hopelijk zijn we vlug drie maand verder ! Even doorbijten !

      1. Laat het uit, dat wil zeggen dat ik in ’t putteke van de nacht mag gaan strooien, neen dank u =)
        Vanaf maandag mag het sneeuwen. Een meter dik voor mijn part =)

          1. Viel mee, tijdens de nacht geen vlok gevallen. Kheb den bewakingsagent wel preventief laten strooien op de spoedparking. Tegen half zes begon het licht te sneeuwen en heb de strooiprocedure opgestart (externe firma met strooiwagens). Maar tegen dat ik om 0700 gedaan had met werken had ik ze nog niet gezien.

Reacties zijn gesloten.