#40 Foto van de week – Zwitserland

Ja die voelde u natuurlijk al van ver aankomen. Vooraleer u met uw ogen gaat rollen: ik beloof dat dit het laatste postje is over Zwitserland. Geen woord meer over appelblauwzeegroene bergmeren, eeuwige sneeuw, ijzig mooie gletsjers en warmzoete almen bestrooid met felgele Eucetabloemetjes.

Voor even toch. 😉

Hieronder een selectie van acht foto’s: één foto per dag. Dit keer zonder enige bewerking.

Dag 1.
Dag 2. Bij de Coaz-Hütte.
Dag 3. Lej de Bitabergh.
Dag 4. De Morteratschgletsjer.
Dag 5. Lej da San Murezzan.
Dag 6. Lago di Como.
Dag 7. Lej da Segl.
Dag 8: Lej da Silvaplauna.

18 thoughts on “#40 Foto van de week – Zwitserland

  1. Idd, prachtige foto’s! Ze doen zelfs mij goesting krijgen om nog eens naar daar te trekken, hoewel ik echt geen bergenmens ben (veel te veel klimmen).

  2. Wheeheheee ik ben zo jaloers 😦 Dat gevoel in je benen als je die bergen op struint… En dan dat uitzicht als beloning. Ik mis het. Prachtige foto’s LJ!

  3. Zonder bewerking? Wauw zeg LJ je hebt een talent voor de juiste instellingen dan… Fotograferen met die kleuren is ontzettend lastig! Echt schitterende foto’s!

    1. Euhm meestal stond het op standje ‘Landschap’! De enige keer dat ik handmatig iets deed, was om bloemetjes te fotograferen. Dus het ligt vooral aan mijn geweldige Nikon 😉

Reacties zijn gesloten.