La belle Suisse getweet – dag 8: Langs de meren

Dag 8: wandeling St. Moritz – Silvaplauna – Sils/Segl (31 juli)

Endomondo.
Afstand: 11,10km
Duur: 3u06
Stijgen/Dalen: 140m/88m
Gemiddelde snelheid: 3,6km/u
Maximum snelheid: 7,9km/u
Min hoogte/Max hoogte: 1178m/1873m

#hetlief geraakt niet goed wakker.

Samen met Ella, Schoonpa en Schoonstiefopa gaan wandelen. #familieuitstap

De schans die voor de Olympische Spelen van 1928 werd gebouwd. Het terrein wordt nu gebruikt door een kleiduifschietclub.

Hoogspanningsmasten zie je hier overal. #typisch

#hetlief en ik nemen Schoonpa nog mee langs het schone Lej de Champfèr.

Lej de Champfèr.

Zon, wind, appelblauwzeegroen water… #love

Lej de Champfèr.
Lej de Champfèr.

In Silvaplauna neemt #Schoonpa de bus en steken wij de meren over naar de andere kant.

Tussen Lej de Champfèr (achter ons) en Lej da Silvaplauna, met zicht op het dorp Silvaplana (rechts).

Dit wordt onze toekomstige woonst. U krijgt nog bericht van de housewarming. #dreaming

Aan Lej da Silvaplauna.

Picknicken langs het Silvaplanameer. #inhetbos

Lej da Silvaplauna.

Ik zou mijn kinders met zo’n koude wind niet gaan laten dobberen op een bootje zulle. #goodmother

Lej da Silvaplauna, gezien met de rug naar Sils/Segl en met het gezicht naar Silvaplana.

Inpaktijd! Morgen naar huis… #snifsnif

#Bones marathon.

Ik ruik het meteen: raclette! #kwijl #extase

Ik hoop dat mijn schoon(stief)familie niet al te raar keek toen ik meteen richting buffet stormde. That’s right: stormde. #crazy

Raclette en croûte au fromage.

Na twee borden heb ik het moeten opgeven: vol is vol! #bummer

Nog een beetje #Bones kijken voor het slapengaan.

#twexit

1 augustus, de Zwitserse nationale feestdag, gingen we naar huis. Dit was het dan… 

14 thoughts on “La belle Suisse getweet – dag 8: Langs de meren

Reacties zijn gesloten.