La belle Suisse getweet – dag 7: Isola

Dag 7: Namiddagwandeling Sils – Isola  (30 juli)

Endomondo
Afstand: 7,04km
Duur: 2u07
Stijgen/Dalen: 261m/261m
Gemiddelde snelheid: 3,3km/u
Maximum snelheid: 15,7km/u
Min hoogte/Max hoogte: 1850m/2005m

Poging tot uitslapen. #mislukt

Net op tijd voor ontbijt. Snel bezoekje aan de Coop voor extra Rivella. #easygoing

Namiddagwandeling vanuit Sils/Segl naar Isola, een autovrij dorpje langs het Lej da Segl.

De gids weet af en toe niet goed waarheen, maar verder doet hij dat goed. #inhetbos

In het bos.

Klimmen zonder #bovendeboomgrens te komen, ’t is eens wat anders. #onderdeboomgrens

Paardjes in plaats van koeien hier. #verschieten

Appelblauwzeegroen is het uitzicht.

Uitzicht op een deel van Isola met zijn golvende kustlijn en het meer van Segl.

Het verbaast me dat ze hier zelfs maar elektriciteit hebben. #isolatie

De eerste huisjes van Isola.

Terrasje op het enige terras dat het dorpje rijk is, met Rivella en verse bosbessentaart. #yumyumyum

Het uitzicht in de richting van Maloja.

Terug langs het meer, richting Sils.

Lej da Segl.

Af en toe achterom kijken want daar is het landschap het mooist. #fotomoment

Lej da Segl.

Afscheidsavond met een optreden van de Frank, een medewandelaar. Ik ben fan. #U2 #kippenvel

Frank die ‘Pride’ van U2 brengt.

Tot voorbij middernacht #Bones gekeken. #verslaafd

#twexit

11 thoughts on “La belle Suisse getweet – dag 7: Isola

      1. Nee, maar de drummer van die band is mijn buurman, lol! De andere bandleden heb ik wel een keer ontmoet, hem niet helaas. Heb wel een keer vooraan gestaan bij een concert van hun in de toenmalige samenstelling, vandaar dat ik hem gelijk herkende ook al is de foto nog zo klein 😛

        1. Wauw de wereld is klein!!!! En ik ben een beetje jaloers dat jij al een heel optreden van hem/hen hebt kunnen zien! Hij wou graag weer met de band beginnen, dus hopelijk horen we ooit nog van hem…

            1. Bedoel je dan Frank van U2NL? Ik heb wat foto’s gezocht, dat is niet deze Frank denk ik. Damn, ik wou dat ik meer info had, zoals zijn achternaam :p

Reacties zijn gesloten.