La belle Suisse getweet – dag 5: rustdag

Dag 5: St. Moritz – minigolf – Selah Sue (28 juli)

Total off day today. Elk excuus is goed om niet te gaan wandelen. #lui

Dank u regen, ik had u van doen. #lui

Laten we de omgeving eens verkennen. St. Moritz, het dorpje waar u al vijf dagen verblijft. #uweetwel

Schoon meer, dat hadden we ook nog niet gezien. Er zijn er hier ook ZOVEEL. #trop

Lej da San Murezzan. (Letterlijk: het meer van St. Moritz.)

Het zicht van aan St. Moritz op de kant van het meer waar ook ons hotel ligt.

Bootjes. Zouden we er eentje kunnen losmaken en er stiekem mee wegvaren? #bootjevaren

De langste roltrap blabla. Wel handig om niet te moeten klimmen. #lui

En schoon fotookes om naar te kijken onderweg.

The St. Moritz Design Gallery.

Zoveel sjieke winkels en hotels, niet te doen. #wauw

Met mijn Birkies durf ik toch maar niet de Jimmy Choo binnen te gaan. #affronten

Regen, toen ik u bedankte, was dat niet als aanmoediging bedoeld om ineens met bakken en donder en al uit de hemel te komen vallen. #grmbl

De Coop, mijn favoriete supermarkt. Tijd voor de voorraad Rivella en Amicelli! #lekker

Zullen we wat vuurwerk meesmokkelen naar België? #dubio

Schoon voetgangerstunneltje. #graffiti

Voor het eerst ’s middags eten in ’t restaurant. Het eten is niet, ik herhaal NIET beter dan ’s avonds. #bummer

Laten we nu eens totaal niksdoen. Op de pc zitten rommelen en snoepjes fretten. #lui

Minigolfen? I’m in! #letsgo

Met één puntje verloren van #hetlief, die tweedes was na #Schoonpa. #goedgedaan

Hoogtepunt van mijn dag: twee alpenhoornspelers live in het veld naast de minigolf. #love #traneninmijnogen #bigbiglove

Chicken nuggets, het enige eetbare vanavond, en ik zou er van kunnen blijven eten.  #vreetzak

Op naar Selah Sue. Live op de Dorfplatz. #feest

In stoet met de ado’s, die zich versierd hebben met de Belgische driekleur. Voor ne keer dat we graag ons land willen vertegenwoordigen en al. #feest

Die basgitarist mag gerust eens onder mijn balkon komen spelen hoor. #hallo #soundcheck

De Dorfplatz vol Belgen en Selah Sue die niet weet wat ze ziet en hoort. #feest

Een Belgisch concert middenin de bergen op een schuinaflopend minidorpspleintje = #genieten.

Selah Sue live op de Dorfplatz.

Dat mens heeft een prachtige stem maar ze gaat die binnen een paar jaar wel kwijt zijn als ze zo blijft schreeuwen. #conclusie

Terug in stoet langs het meer by night inclusief fonkelende lichtjes langs het water. #romantisch

#twexit

9 thoughts on “La belle Suisse getweet – dag 5: rustdag

  1. Hey Lj, leuk om alles in t kort te lezen! Selah Sue,, een groot talent, maar toch hou ik niet van haar muziek, heb dat ook een beetje met Adele, , misschien omdat het vrouwen zijn?? Geen idee!

  2. als ik al die mooie logjes van jou zie en lees,
    vind ik het steeds spijtiger dat vrouwlief hier de bergen niet (meer) ziet zitten om op vakantie te gaan…

    1. Ik had heel veel schrik dat Teamo niet zou willen gaan wandelen, toen ik bij aankomst meteen enthousiast op de wandelplanning vloog en bekeek waar we elke dag naartoe konden trekken, zag je de donderwolk over zijn gezicht trekken! Maar uiteindelijk was het de fysieke inspanning die hem over de streep trok en hij was op den duur zelfs enthousiaster dan ik 😀
      Zo is het bij mijn ouders ook gegaan; ons mama doet dat ook niet meer graag, nu gaan ze op fietsvakantie, in Italië met als compromis af en toe een wandeling, tja…

Reacties zijn gesloten.