#119 Een hele dag in pyjama rondlopen

Check.

Dat gebeurde afgelopen Pinkstermaandag. Ik had geen verplichtingen, hoefde nergens naartoe, en dus gebeurde het gewoon.

Het lief vond dat maar niks, zo een hele dag niet douchen. Dat er bij mijn pyjama-outfit geen bh hoort, daarover heb ik hem dan weer nรญet horen klagen.

Toegegeven: aangezien ik enkel in T-shirt had geslapen, heb ik overdag wel een rokje bij aangedaan zodat ik toch even buiten op het balkon aan de slag kon zonder dat de buren allemaal over de balustrade zouden komen hangen om mijn veels te blote benen te beloeren.

Pyjamadagen.

Ik moet ze wat vaker inlassen.ย Dagen zonder verplichtingen, luie dagen, zonder telefoon, niet gestoord door anderen, enkel MIJN ding doen.

Het was zalig!

26 thoughts on “#119 Een hele dag in pyjama rondlopen

  1. Ik kan wel tot de middag in pijama rondlopen maar dan heb ik het ineens gehad. Ik moet al heel ziek zijn om heel de dag in pijama rond te lopen. Maar ik kan erin komen dat er mensen zijn die dat leuk vinden.
    Anyway, geniet van de regenachtige zondag! Groetjes

    1. Mijn pyjama is meestal een broek met T-shirtje dus kan eigenlijk ook voor jogging doorgaan. Moest ik in bv een robe slapen zou ik het al een pak minder comfy vinden :p

  2. Ik loop soms de hele dag in mijn pyjama broek. Gewoon omdat die zacht is ๐Ÿ˜‰
    Onlangs ben ik zelf in mijn pyjama van ’t lief zijn huis tot bij mij gereden in de auto. Spannend en ook voor herhaling vatbaar ๐Ÿ˜€

  3. da kan ik dus niet hรฉ een hele dag in pyjama rondlopen :p men ventje kan dat ook maar ik niet. gewoon in gemakkelijke vrijetijdskleding rondlopen thuis dat wel maar echt in men pyjama no way. maar ieder zijn ding hรฉ! ๐Ÿ˜‰

  4. Zulke dagen moet je inderdaad geregeld inlassen. Ik denk dat ik vandaag maar eens een luie zondag ga houden, maar ik kleed me wel aan denk ik …

  5. Tijdens mijn zwangerschapsverlof deed ik bijna nooit mijn pyjama uit, veel te zalig. Deze week een nieuw chillpak gekregen van mijn allerliefste…zalig

  6. Waar is de tijd…..vroeger deed ik dat ook, op zondag ๐Ÿ™‚ Tegenwoordig blijf ik maximaal een uur in mijn slaaptenue, potverdikke, dat ik die zalige gewoonte kwijtgeraakt ben….en geen behoefte meer heb om er opnieuw mee te beginnen ๐Ÿ™‚
    Blijven doen LJ, op ne goeien dag gaat dat vanzelf over ๐Ÿ˜ฆ

  7. Hihi. Vroeger mochten mijn zusje en ik af en toe zo’n pyjamadag houden van onze ouders. Waren we helemaal blij ๐Ÿ˜›
    Nu doe ik het nog wel eens maar meestal omdat ik het dan zo druk heb dat ik mezelf de tijd niet gun om me aan te kleden… Liever loop ik er netjes bij want het idee dat we onverwacht bezoek kunnen krijgen en ik dan in mijn pyjama zit staat me niet aan.

    1. I know daar heb ik ook altijd schrik voor! Maar bij mij komt er eigenlijk nooit iemand onverwacht langs. En dan nog kan ik ze gewoon voor de deur laten staan; als ik in een pyjamadagbui ben, ben ik in staat om te doen alsof ik niet thuis ben ๐Ÿ˜€

      1. Ja, doen alsof je er niet bent kan, totdat je een keer piano/saxofoon aan het spelen bent als ze aanbellen ๐Ÿ˜› (En ja, dat is me wel eens overkomen :()

  8. Oh, zo’n echte pyjamadag heb ik nooit gehad, maar ik trek wel vaak mijn pyjamabroek/joggingbroek aan zodra ik thuis kom van werk. Omdat ik tegen die tijd helemaal zat ben van spijkerbroek/panty en gewoon op de bank wil hangen haha.

  9. Ow dat je dat kan……. ik MOET altijd douchen wanneer ik bed kom anders voel ik me zo ranzig ๐Ÿ˜‰ Maar daarna weer lekker in een trainingspak lopen is geen enkel probleem hoor ๐Ÿ™‚

  10. Ik vind dat ook zalig, hoewel ik geen pyjama heb, ik slaap naakt,……loop ik dan rond in mijn oude jogging, die tot op den draad versleten is, haar in een staartje en geen make-up en zeker geen douche :-), ik vind dat zalig, maar ik vind het ook net zo zalig om me de dag erna weer helemaal op te tutten,…..

Reacties zijn gesloten.