Kitchen giveaway

In het kader van stoppen met shoppen heb ik mijn keuken opgeruimd. Nouja, ’t was gewoon dringend nodig om te kuisen en mijn bestek- en potjeslades waren een puinhoop. Een aantal dingen moeten de deur uit. Misschien kunnen jullie er wat mee doen?

You know the drill: ’t is allemaal gratis ende voor niks (exclusief eventuele verzendingskosten).
Laat een (enthousiaste, grappige, ontroerende, droge, eender wat voor) reactie achter over welk van deze spulletjes je wil en als er meerdere gegadigden zijn, dan wordt alles verloot mbv een vanzelfsprekend onschuldige hand.

Klein glazen potje met deksel, van doopsuiker geweest (nog geen 10cm hoog)

     

Uitvouwbaar mes, lepel, vork; handig om te gaan kamperen ofzo.

Cocktailgiraffes, leuk voor feestjes!

Kiwidoosje met lepelmes, zodat je fruit niet blutst op weg naar werk/school. Passen twee kiwi’s in.

17 thoughts on “Kitchen giveaway

  1. Ik wil keigraag dat glazen potteke. Ik ben een glazen pottekes madame!
    Maar ik denk eerder aan ruilhandel. Ik bak lekkere koekjes, you give me het potteke!

    Btw die giraffen zijn megaretro! Doen mij denken aan menthe a l’eau aan de cote Azure als kind.

    1. Oei maar Alice dat potje is zo klein dat er nog geeneens 1 koekje in past 😀 Maar het lijkt me een leuke ruil! Eens zien of er nog kandidaten zijn, die me een betere ruil kunnen voorstellen 😀

      1. Zotte doos ik bedoelde niet hoeveel koekjes in het potteke pasten. Je krijgt gewoon veel koekjes voor het kleine potteke. Dat potteke is namelijk ideaal om sladressings in te maken. (Begrijp niet dat je het daar zelf niet voor gebruikt!)

  2. O, leuke dingetjes, maar ik heb ze niet van doen hoor!
    Ik ben ook zo langzaam aan , aan het proberen van een klein hoekje op te ruimen, en alle verbodige de vuilnisbak in te kieperen, tenzij het iets is , waar anders nog iets aan hebben!
    Vrolijke pasen Lj-ken!

Reacties zijn gesloten.