Jammer!

Ik vind het héél jammer dat niet-Wordpress gebruikers momenteel geen reacties kunnen plaatsen! (En dit gecombineerd met een kapotte digicorder die behoorlijk vol stond met programma’s die ik echt nog wou zien maar waar ik tot nu toe geen tijd voor vond – het waren echt wel véél programam’s – is gelijk aan aaaaargh, g*dverd*mme bende amateurs!)

Door het ontbreken van reacties van een aantal ‘vaste’ bezoekers, merk ik nu hoe belangrijk jullie respons op wat ik schrijf, voor mij is geworden! You don’t know what you’ve got till it’s gone, zo is het maar net.

Ik heb wat rondgesurft op forums en blijkbaar is het een ‘nieuwe’ aanpassing van WordPress: mensen die een wordpress account hebben (gehad) dienen hiermee in te loggen vooraleer ze een reactie kunnen plaatsen… ook mensen die vroeger een account hebben gehad met dat e-mailadres, worden als het ware herkend en dan gedwongen om zich aan te melden.

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost raakt want ik vind dit NIET LEUK!

Om er wat druk achter te zetten bij WordPress kunnen jullie misschien allemaal gaan zagen op het forum 😉
Als je toch iets tegen mij wilt zeggen, mijn mailadres is nog steeds hetzelfde:

lajungfrau at gmail dot com

19 thoughts on “Jammer!

  1. wordpress.com gebruikers mogen gewoon niet het adres gebruiken dat gekoppeld is aan hun blog, dus ofwel gewoon een ander mailadres gebruiken en de URL manueel invullen, ofwel zoals ik zopas deed, het mailadres een beetje aanpassen.

  2. Ja inderdaad bij mij is het ook heel rustig… hoewel had 12 nieuwe reacties… dat vond de echtegenoot genoeg om door te spitten in de mailbox lol.

    Hopelijk is het snel opgelost want ik haat het steeds te moeten inloggen op wordpress om te kunnen reageren.

  3. Mag ik trouwens effe zeuren? Ik vind uwe nieuwe layout vreselijk. Zeker de reacties aan de zijkant vind ik erg moeilijk. En nu stop ik met zeuren, want uwen blog vind ik nogsteeds super he!

    1. Pff ge zijt al de tweede die klaagt 😀 Ik vind m zelf wel leuk, een keer iets anders, en de reacties rechts vermijdt toch dat je als lezer te veel naar beneden moet scrollen, nee? :p Ik zal nog eens een andere zoeken maar ik vind mijn goesting niet meer tussen de layouts! 😦

      1. ik vond het inderdaad ook vervelend, maar voor je uitleg is er wel wat te vinden. Het is gewoon eventjes wennen…
        Je goesting niet meer vinden in al die layouts, waarvan vele ook nog kunnen gewijzigd worden naar jouw smaak??? Amai, LJ, ge zijt wel een moeilijke hé… 🙂

  4. Ik had er geen idee van dat er problemen waren. Er zijn niet echt minder reacties dan anders op mijn blog.
    Een kapotte digicorder is inderdaad niet leuk. Vooral als er nog heel wat programma’s op stonden die nog niet bekeken waren. Hopelijk wordt toch een deel ervan heruitgezonden.

Reacties zijn gesloten.