Count your blessings 9

  1. Mijn kinderpyjama. Roze. Met knoopjes en een te korte broek en bedrukt met koetjes. Allesbehalve sexy maar wel warm.
    CYB9
  2. De kaasfondue. De pot was leeg voor we er erg in hadden.
    CYB9
  3. Mijn haar, dat ik vlak voor het kappersbezoek voor het eerst in 2012 in een staartje droeg. Het zal nog wel even duren voor het een stijlvolle paardenstaart wordt, maar dit is ook best schattig (moest het lief toegeven).
    CYB9
  4. Reizen met de trein. Het eerste stukje met zo’n geweldig oud geval, waar nog ‘niet roken’ bordjes hangen en de bagagenetten boven je hoofd zijn bevestigd. Het was mij geeneens opgevallen dat het raampje openstond, zo’n zacht weer was het vandaag trouwens.
    CYB9
  5. Lezen op de trein. Eindelijk nog eens een trein kunnen nemen, en een uur aan één stuk kunnen lezen.
    CYB9
  6. Het etentje bij Aria en Theso, met witte paaseitjes en bickeyburgers.
  7. Een luilekkere zondag met Angry Birds
    CYB9
    een roosje dat ik kreeg van het lief
    CYB9
    en mijn familie zien op het verjaardagsfeestje van Zus in het Ouderlijk Huis, en daarna samen met het lief in de regen staan wachten op de bus.
    CYB9

8 thoughts on “Count your blessings 9

Reacties zijn gesloten.