Count your blessings 8

  1. De zonsopgang kunnen volgen vanachter de ontbijttafel en later op weg naar De Heuvel. ’t Was zo schoon!
    CYB8
  2. Paaseitjes. Ein.de.lijk. Milka Melk Biscuit!
    CYB8
  3. 1400g zelfrijzende bloem, 3l melk en 28 eieren resulteerden in een gigantische pot pannenkoeken, alles gebakken door Mezelf en het lief voor de avond van Vetten Dinsdag. We hadden mijn grootouders, Tante, Mommie, Deddie en Zus uitgenodigd, dat paste net rond onze livingtafel. Dat ik dat nooit éérder heb gedaan!
    CYB8
  4. Mijn splinternieuwe flesje Ricci Ricci. Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan die geur.
    CYB8
  5. Het Boekenfestijn. Ik ging niks kopen en nam Zus mee om me te beschermen tegen Mezelf en het was nodig. Zonder haar had ik namelijk dubbel zoveel gekocht.
    CYB8
  6. Een volle frigo na het boodschappen doen. Noem het een oerinstinct, maar dat geeft me altijd een goed, voldaan gevoel, zo van: “oef, nu is er genoeg eten in huis voor als we zouden insneeuwen”. Gevolgd door een propvolle diepvries na een heerlijk dagje me-time.
    CYB8
  7. De leesclub op zondag. Heerlijk om meer bij te leren over het gelezen boek en je mening aan die van anderen te toetsen!
    CYB8
    En het laaste stukje van de brownies die ik de dag voordien had gebakken. Nou nee, eigenlijk de stukjes vóór het laatste stukje, die me helemaal high maakten van ‘chocoladerigheid’, een zalig woord dat ik van Alice leerde trouwens!
    CYB8

17 thoughts on “Count your blessings 8

  1. Boeken en parfum kan ik appriciëren , maar al dat lekker eten … Ollie probeert een dieet te onderhouden om het buikje weg te krijgen , het water komt in de mond. En Stieg larsson is buiten categorie !ç

  2. Zou ik vermeld kunnen worden met mijn woord in dikke van Dale? Hoe cool moet dat niet zijn 😀
    Ik vermoed trouwens dat ze u bevallen zijn, de brownies?

  3. Haha de liefde van Lj gaat hier echt letterlijk door de maag! Alleen de boeken zouden moeilijk verteren, maar gelukkig verslind je die ook niet letterlijk hé!
    Stuur het woordje van Alice maar naar de dikke Vandaele. Zeld woordjes en vooral werkwoorden doe ik ook zo graag!
    Enne btw this niet easy om naar zoveel lekkers te kijken in mijn vastenperiode, hihi, maar ik moet daar maar tegen kunnen nietwaar!
    liefs

    1. Mijn excuses, ik hou weer totaal geen rekening met de vastende medemens! Over het op de proef stellen van karakter gesproken. Ik zal vanaf nu niks meer schrijven over eten met suiker in 😉

  4. die zoetigheden zeggen me allemaal niets, maar ik merk daar wel enkele hele interessante objecten in die koelkast. Als je vriend die niet alleen op krijgt, wil ik gerust komen helpen… 😉

  5. mmm, pannekoeken! Ik moet hier nog even wachten op het volgende boekenfestijn :-). maar ik heb al zin om er terug naartoe te gaan. Al is het mij om de kookboeken te doen 😉

Reacties zijn gesloten.