Count your blessings 7

  1. Het lief dat geen ‘nee’ zegt tegen chips en makkelijk diepvriesavondeten. Op dagen met een hormonale hongeraanval kan je me trouwens beter niet tegenwerken, en het lief wéét dat.
    CYB7
  2. Een boeketje rozen krijgen op Valentijn én het blije gezicht van het lief toen hij zijn mysterieuze pakje mocht opendoen. En wat er nu inzat?? Wel ziehier de foto!
    CYB7
  3. Pizza-avond met Loki en Zus. Het was gezellig: zelf pizza’s maken en intussen bijbabbelen.
  4. Het lief die ein-de-lijk moeilleuxkes ging maken. Heb wel even moeten assisteren om te beletten dat er meer chocolade naast dan in de vormpjes terecht kwam maar ’t was echt heerlijk, geserveerd met een glaasje limoncello (een drankje dat vreemd genoeg altijd beter smaakt als we het in het gezelschap van Tante en Kaatje drinken).
    CYB7
  5. Naar ’t stad gaan met een strikt te volgen lijst en me daaraan houden, wel onder druk van het lief die mij moest weghouden bij schoenwinkels. Zoveel leuke kleurtjes!
  6. Op bezoek bij One en Athena in hun rijtjeshuis in Mechelen. Ze wonen er nog maar een paar weken maar het is er al supergezellig en bijna volledig ingericht. Dat doet mijn verlangen naar een eigen stekje enkel toenemen… Ze zeggen niet voor niets dat Belgen geboren worden met een baksteen in hun maag.
  7. Bezoek aan Tante en het Grootouderlijk Huis in My Hometown. Hond Kaatje is nog steeds een schatje hoewel ze stilletjesaan aan het veranderen is van een lieve puppy in een uit de kluiten gewassen retriever. En de limoncello smaakte goed. En die omgeving is daar zo schoon hé, ik zou er heel veel voor geven om daar te kunnen wonen, alleen jammer dat een huis er onbetaalbaar is voor eenvoudige mensen zoals Mezelf en het lief.
    CYB7

14 thoughts on “Count your blessings 7

  1. Aha, messen! En die is daar blij mee: wow! Gij hebt ne keukenprins in huis of wat?

    Die moeilleuxkes wil ik ook wel eens proberen. Wel een caloriebommeke, hè.

    En ik ben vorige week ook in schoenwinkels geweest en ik denk dat ik mij tijdens de volgende solden blauw ga kopen want zoveel leuke kleurtjes: rood, groen,… Zucht!

    1. Messen zijn gewoon heel erg leuk speelgoed voor mannen. Een keukenprins is hij (nog) niet maar zijn enthousiasme om in de keuken te staan is nu toch al íets groter omdat hij dan zijn speelgoed kan gebruiken 😉
      Ik zou gewoon niet weten welke kleur te kiezen eigenlijk!! Dus hopelijk koop ik er gewoon geen…

  2. Aaaah! Schoenen, onze beste vriendjes, want of we nu bijkomen of afvallen, schoenen blijven altijd passen!
    (ik heb mezelf na de “kleine heelkundige ingreep” deze week ook getrakteerd op een paar knalblauwe pumps, ik vond dat ik die wel verdiend had)

    En een messenset zeg, waar heb je die gevonden? Goeie messen kunnen best wel prijzig zijn, wat een cool kadootje!

  3. Heb gisteren bijna oranje laarsjes gekocht, maar heb me nog kunnen inhouden in het kader van het downsizen,……..niks kopen, geen suiker eten, geen alcohol,……geen sigaretten. Ik moet me herpakken of ik kom in de hemel en ik wil het liefst naar de hel waar de leuke feestjes zijn,………:-)

  4. mmm je doet me verlangen naar de zomer waarin ik mijn fantastisch nieuwe rode schoentjes ga dragen….en als het regent mijn nieuwe camelbotjes 🙂 twas nodig trouwens nieuwe schoenen

Reacties zijn gesloten.