#40 Dardennen in foto’s

Voor de foto challenge van week 5 heb ik dankbaar gebruik gemaakt van ons bezoek aan Dardennen. Helaas moest ik het zonder mijn Nikon D3000 stellen aangezien die geen vriestemperaturen aankan en dat risico wou ik niet nemen, dus heb ik foto’s genomen met mijn Nikon Coolpix, een keihandig cameraatje dat ik al zeker vijf jaar heb en dat zodoende al heel wat heeft moeten doorstaan met mij.

Kom, geniet samen met mij nog een keer van al het winterschoons! Hieronder een collage van een paar sfeerbeelden uit de bevroren Ardennen.

Week 05

Dit vind ik zelf de mooiste foto’s. (klik op de afbeeldingen om ze in een groter formaat te kunnen zien)

Week05
Het zicht vanuit onze kamer toen we zaterdagochtend opstonden. Goeiemorgen!

Week05
Ons huisje.

Week05
Mijn geliefde Hoge Venen!

Week05
Deze foto heb ik speciaal voor jullie gemaakt, denkend “damn, ik heb nog geen enkele foto voor de foto challenge”, zodus bij deze. Zaterdagnamiddag in de Hoge Venen, de maan was al op.

Week05
Zondagvoormiddag, een uitzichtpunt onderweg waar we onze jeneverstop hielden en het kerkje konden zien van Xhoffraix, waar we naartoe moesten – helemaal op een andere heuveltop…

10 thoughts on “#40 Dardennen in foto’s

  1. Schitterende foto’s Lj! Ik was vroeger ook fervent liefhebber van fotograferen, maar sinds ik een bril draag lukt me dat niet zo goed meer en dat laat ik dan maar aan manlief over! Zo mis ik zelf niets om rond te kijken, beetje stout hé van me!
    groetjes

Reacties zijn gesloten.