De oorbellen giveaway, part 2

Zoals beloofd is er een deel 2. En ik heb nog beter nieuws: er komen nog andere delen aan, dus hou op zondag mijn blog in de gaten voor de komende weken 😉

Oorbellen giveaway 2

Deze paren zijn van Noord-Afrikaanse oorsprong.

Gratis ende voor niks. ’t Enige wat u moet doen is een bericht nalaten waarom u de oorbellen zou willen krijgen. Ik doe dan alle namen in een pot en een onschuldige hand trekt de winnaar.

Voorwaarde is nog steeds dat u van het Leuvense of het Antwerpse bent.

9 thoughts on “De oorbellen giveaway, part 2

  1. Hey Lj, ik schrijf me hier niet voor in, ik woon niet in de buurt hé! Maar stel dat ik echt eens iets zie waarvan ik zeg, daarmee kan ik iets doen, om een ander juweelke te maken dan kan ik nog steeds onderhandelen om je een envelop te sturen met postzegels opgeplakt.
    Ik heb onlangs een hele leuke zomerse ketting gemaakt met felgekleurde houten papegaaitjes aan, die ik van oorbellen had afgedaan. K ben er helemaal gek op. Je kent me hé, een kleurmens!
    Prettige zondag!

    1. Ik kan altijd proberen op te sturen per post maar of dat dan heel gaat aankomen, da’s wat anders!! Maar weet ge ik wil altijd eens tot in Gent komen dan brei ik er een dagje citytrip aan vast of zo! 🙂

  2. Dat paar met de blauwe pareltjes zou mij goed staan denk ik :). Ik heb net een truitje in dezelfde kleur gekocht en om op deze manier aan bijpassende oorbellen te geraken, zou super zijn! Enneuh, criterium Antwerpen: check!

  3. Dit is geen inschrijving, maar ze zijn prachtig LJ.
    Misschien ben ik ook wel onmiddelijk aangesproken omdat 80% van mijn juwelen noord afrikaans is.

Reacties zijn gesloten.