Boekenruil

Moet toch een heerlijk concept zijn: u leest een boek, u vindt het maar niks of u komt tot het besef dat u het twéé kéér in uw collectie hebt zitten en tadaa, u vindt een gelijkgestemde ziel met hetzelfde probleem en het ruilen kan beginnen. Everybody happy.

Dus beste boekenwurm, hebt u zelf ook nog wat boeken op uw plank liggen die (n)ooit werden gelezen, nooit meer worden herlezen en kortom in de weg liggen? En zit er in onderstaande foto een boek naar uw goesting? Dan kunnen wij misschien een deal sluiten!

Enneuh, het gaat om ongelezen exemplaren op de 3 onderste na maar alles is nog in prima staat.

21 thoughts on “Boekenruil

  1. Mijn man heeft ooit een bookcrossing boek op de trein gevonden, heel leuk vond ik dat, in een ruk uitgelezen, ( was een blogboek) en dan doorgegeven, sindsdien niets meer van gehoord!
    Maar o wee, ik heb het zo moeilijk om nog te lezen, erg zenne, en zeggen dat ik vroeger zo graag boeken las!
    groetjes

  2. Dat vind ik een goede, heb echt TE VEEL boeken die ik al een keer of 3 gelezen heb en nu in de kast liggen. Welk segment lees jij veel? Misschien kunnen we elkaar happy maken..

    1. Ik lees zo’n beetje vanalles: historisch (vooral Romeinse toestanden, I admit), avontuur, fantasy, chicklit, horror, detective, drama …. You name it! Laat s weten wat jij te veel in je kast hebt liggen?

  3. Keileuk plan! Wat is het laatste boek precies? Dat kan ik niet zo goed zien. Net nu ik terug in een leesperiode ben (eigen aan het begin van een nieuw jaar bij mij), ben ik wel geïnteresseerd. Mogen dvd’s ook meedoen? 🙂

  4. Ik ben een boekenwurm maar dat wist je al.
    Denk alleen niet dat ik de ideale ruilpersoon ben vermits ik vooral in het engels lees.
    Maar wel een leuk idee. Ik doe al een tijdje aan bookcrossing.
    Christa, je weet toch dat je je moet registreren om het boek te kunnen volgen? Heb deze week ontdekt dat een van mijn boeken ondertussen in Nepal uithangt 😀

    1. Da’s kweetnihoe graaf, Nepal! Aangezien ik enkel NL boeken heb vrees ik dat die van mij niet zo ver zullen raken 😉 Ik heb mij daar ooit voor geregistreerd maar er verder niks mee gedaan toen, tijd dus om dat eens uit te checken!

  5. Boekenruil lijkt me leuk, alleen spreekt je lijstje me niet zo aan. Helaas! Bovendien heb ik hier zoooooo’n enorme stapel ongelezen boeken liggen. Hoog tijd dat ik me eerst daar op stort.

      1. Je hebt ook het boekenwinkeltje op facebook he. Krijg je twee à drie euro per boek.
        Ik gooi de mijne er denk ik binnenkort op en anders gaan ze ook allemaal mooi naar De slegte.

Reacties zijn gesloten.