2012 volgens de Flair

Het is zover, vorige week stonden de jaarhoroscopen in de Flair.

Wat mij meteen opviel, was de kleurenkeuze voor ons Maagden: herfstig oranje, okergeel, warme aardetinten – exactly what suits me. Hoe weten die dat? Of zijn alle maagden gewoon herfsttypes?

Ik weet niet veel van horoscopen af en kan dus ook niet zeggen wat de typische maagdkenmerken zijn – behalve dat we goed met geld zouden kunnen omgaan, maar ik moet dan wel de uitzondering zijn die de regel bevestigt.

Ik ben alvast bang voor de financiële problemen die voor de deur staan (want in 2011 deed ik wel degelijk dure aankopen, cfr. Creuset) en bij mensen geld gaan lenen, zo ben ik niet, dan moet het echt al wel erg zijn! Met de nakende Crisis voor de deur ben ik bang om mijn job kwijt te raken, net nu ik mijn plaatsje op De Heuvel heb gevonden. En uiteraard sta ik erop dat mijn outfit “matcht”, geen enkele zichzelfrespecterende vrouw wil toch met een afschuwelijk ensemble op straat gezien worden?!

Maar zie hier, mijn vooruitzichten voor 2012. (schaamteloos overgetypt wegens slechte kwaliteit BB-foto’s)

Liefde & vriendschap

Je vriendinnen, je lief en je familie zijn de stabiele factoren in je leven. Want voor de rest zal het best een turbulent en hectisch jaartje worden.
Als single ben je met vanalles bezig, behalve met de zoektocht naar Mr. Right.Toch zal hij in het voorjaar onverwacht je pad kruisen met zeer romantische gevolgen.

Carrière

Niets is vanzelfsprekend dit jaar. Wil je een andere job of meer salaris, dan zal je daar flink voor moeten doen. Tussen maart en juni kan je het best solliciteren: dan is de kans op succes het grootst. Helaas krijg je te maken met veranderingen van hogerhand, zoals een reorganisatie.

Geld

Je hebt in 2011 een dure aankoop gedaan en dat merk je in 2012 in je portemonnee. Je zit helaas regelmatig krap en daarom is salarisverhoging bijna een must. Gelukkig kan je altijd rekenen op financiële hulp van vrienden of familie.

Gezondheid

Vooral je budget en carrière zorgen dit jaar voor kopzorgen. Hierdoor zit je regelmatig niet lekker in je vel. Hak op tijd knopen door en vecht voor je rechten. Dan kan je 2012 op een prettige manier afsluiten.

Pas op voor… passiviteit. Neem actie op het juiste moment. Anders krijg je misschien spijt.
Kijk uit naar… fijne momenten met vrienden en familie.

Topmaand: mei
Flopmaand: maart

Je drang om alles nauwgezet te noteren en je geld goed te beheren is dit jaar een troef!

Fashiontip voor maagd
Maagd is in haar element als ze okergeel en andere aardetinten draagt. Ze staat erop dat haar outfit perfect matcht!

Over een jaar blikken we even terug of dat allemaal is uitgekomen. Laat ons hopen enkel de goeie dingen.

16 thoughts on “2012 volgens de Flair

  1. Hey Lj-ken, ik geloof niet in horoscopen. Kijk ik ben ook een maagd, en mijn twee kinderen zijn ook maagden, en daar kan ik het best merken dat die totaal verschillend zijn van karakter. Maagden zouden perfectionisten zijn, aheum, dat klopt totaal niet met mij. Ik heb graag dat het huis aan kant is , maar ik ga niet panikeren als er ineens een spinneweb opduikt. Waar ik wel in geloof dat is dat maagden een groot eerlijkheidsgevoel hebben en dat hebben zowel ik als mijn twee kinderen ook, en naar mijn gevoel , jij ook.
    Wat dat aankopen betreft. Je bent goed bezig. Een beetje besparen en je hebt de aankoop van die creusetpot teruggewonnen. Als je nu eens een jaar geen schoenen zou kopen bijvoorbeeld, of is die doelstelling niet haalbaar??Enfin, je wil besparen, en als je echt iets wilt, zal je er wel in slagen. Alleen weet je nooit als er tegenslagen om het hoekje liggen te wachten. Ik hoop in elk geval van niet!
    Heel veel sterkte met je plannen voor het nieuwe jaar!
    liefs

    1. Een jaar geen schoenen kopen… wauw dat klinkt als een uitdaging. Ik weet niet of ik dat kan! Maar de tijd van maandelijks één of twee paar schoenen te kopen is alleszins voorbij!!!! (zweer ik)

  2. Hier ook nog een Maagd, hoewel ik stiekem denk vooral Leeuw te zijn..

    Perfectionistisch ben ik ab-so-luut niet in het huishouden maar dan weer wel op werk-vlak en mijn budget baart mij al een drie-tal jaren kopzorgen wegens de bouw.
    Verder geloof ik weinig van week- en jaarhoroscopen uit de Flair en dergelijke. Ik denk namelijk dat bovenstaande voor iedereen wel opgaat, behalve de kleuren dan misschien 😉

  3. Wie gelooft er nu in hemelsnaam in horoscopen? Die zijn meestal zo algemeen, zo vaag geschreven dat er altijd wel iets van klopt, iets van uitkomt, iets herkenbaar is. En wie erin gelooft, gaat er zich ook naar gedragen.

    1. Dat weet ik toch wel Corvus, ik heb mijn beide voeten nog stevig op de grond staan hoor! 😉 Ik wil uit nieuwsgierigheid de test doen, om te zien wat er allemaal zal ‘uitkomen’.

  4. Ik ben dol op horoscopen maar dan wel van een iets professionelere site als een flair 😉 Ik heb zelf altijd meer gezocht in geboorte horoscopen en daar komen ook zaken als kleuren die bij je passen meer in naar voren. Is leuke materie maar misschien moet je daar zo ‘zweverig’ voor zijn als de luchtige waterman die ik ben 😉 Wat weer haaks op mijn ascendant staat (en dat zegt meer over je persoonlijkheid) want dan ben ik een vurige onzekere schorpioen. Onderstaande link is een leuke site waar je dit soort dingen over jezelf te weten kan komen dus mocht je het leuk vinden….. Wat betreft dit postje, mag het idd maar een mooi jaar worden 😀

    http://www.catharinaweb.nl/astrologie/dierenriem.htm

  5. Ik lees altijd eerst mijn horrorscoop, en als die mij niet aanstaat dan lees ik die voor mijn ascendant. Staat die mij ook niet aan, dan lees ik de sterrenbeelden die daar in de buurt van liggen, tot ik er eentje heb waar ik me goed bij voel.
    Tenslotte zal het niet zo gek veel uitmaken eh? 😉

    1. Over positieve ingesteldheden gesproken. Ik lees die van anderen niet omdat ik dan meestal zoiets heb van: en zij krijgen het beter dan ik ofwa??

Reacties zijn gesloten.