2011 – het blogjaar in cijfers

WordPress bezorgt iedere blogger een leuk cijfergewijs overzichtje van het voorbije jaar. Dit is dat van LJ!

De concerthall van het Sydney Opera House kan 2700 mensen ontvangen. Deze blog werd in 2011 ongeveer 28.000 keer bekeken. Als mijn blog een concert in het Sidney Opera House was, zou dat goed zijn voor 10 uitverkochte shows.

In 2011 waren er 259 nieuwe postjes, wat het totale blogarchief op 811 postjes brengt. Er werden 81 foto’s geüploaded, gemiddeld twee foto’s per week.

De drukste dag van het jaar was 18 oktober met 406 bezichtigingen. De populairste post die dag was Nogal een geluk dat ze in de Belgische competitie niet kunnen sjotten.

De meest bekeken posts van 2011:

  1. Nogal een geluk dat ze in de Belgische competitie niet kunnen sjotten. * 13 comments * oktober 2011
  2. Eens een player, altijd een player * 42 comments * augustus 2011
  3. Mars vs Venus (part 2) – Stress * 33 comments * augustus 2011
  4. Gezocht: vrienden * 16 comments * juli 2011
  5. Don’t it always seem to go, that you don’t know what you’ve got till it’s gone? * 14 comments * mei 2011

Omdat mijn blog nog maar kort openstaat voor zoekrobots, vonden de meeste mensen mij door expliciet ‘la jungfrau’ of iets dergelijks in te typen en komen de verwijzingen vooral van jullie blogs, dit is de top 5 van doorverwijzingen:

  1. Doornroosje
  2. WordPress zelf
  3. Elke (die blog bestaat helaas niet meer)
  4. Ladybird
  5. Alice 

Ik kreeg bezoekers uit Amerika, Australië, Europa en Azië, maar het gros kwam uiteraard uit België, met ook een klein percentage voor Nederland.

Mijn meest becommentarieerde post was Eens een player, altijd een player.
Dit is de top 5 van de mensen die het meest gereageerd hebben:

  1. Alice (111 reacties)
  2. Hans (95 reacties)
  3. Christa (91 reacties)
  4. Joyce (80 reacties)
  5. Justm3 (72 reacties)

Heel erg bedankt allemaal, ja ook degenen die net uit de ranking vielen 😉 voor jullie vele ondersteunende, raadgevende, goedbedoelde, fantastische, meelevende, grappige reacties!!

15 thoughts on “2011 – het blogjaar in cijfers

  1. Leuk zeg! Ik kijk eigenlijk nooit meer naar mijn cijfers! IN het begin vond ik dat leuk, ik was al in de wolken met 100 lezers per dag, maar bij u zijn dat er een pak meer. Maar hoe langer ik blog des te minder de cijfers me interresseren. Wat het allerbelangrijkste is, ik heb een hoop fijne mensen leren kennen!

  2. Ik lees altijd via feedreader (dankzij u trouwens!) en daardoor reageer ik minder dan vroeger. Maar ’t is één van mijn goede voornemens voor dit jaar. 😉

  3. ow, dus ik mag zo’n overzichtje ook nog verwachten…ben al benieuwd!
    Ik volg anders die statistieken niet zo, maar is wel ’s plezant om te bekijken

    1. Ja ze hebben er wel iets leuks van gemaakt. Als je geen mail krijgt, kan je ook gewoon de link intypen: de url van je blog en daarachter /2011/annual-report/

    1. Ik vind het wel leuk om te lezen hoeveel mensen er hier komen piepen, maar nóg leuker vind ik het te weten WIE er zoal meeleest!

Reacties zijn gesloten.