De kerstbuit

Dit was dan mijn Kerstbuit…

  • een vierdelig donsdeken (samen met het lief)
  • Erfenis van Christopher Paolini
  • een fles Amaretto met twee glazen (samen met het lief), leuk kastvulsel van zijn grootouders
  • een “strandlaken”, zijnde eigenlijk zo’n speciale handdoek die weinig plek inneemt en snel droogt – alweer prima kastvulsel van de bomma
  • een grote Creusetpot, daar gaan we nog geniet van hebben!!
  • twee Creusetovenwanten die met een magneet kunnen worden opgehangen
  • een boek met koekjesrecepten en koekjesvormpjes
  • een vogeltje uit Angry Birds
  • een schone ring (vooral omdat ik hem zelf heb gekozen).

Het lief kreeg (ook al voor zijn verjaardag) een gsm-hoesje, een koksmes, een hervulbaar plastic flesje, een bak Duvel, Fifa 2012, potjes om moelleux in te maken (nu afwachten of en wanneer hij zich eraan gaat wagen), een door mij gehaakte sjaal, een fles Chouffe van 1.5 l, ook zo’n strandlaken, en een agenda met postitjes en vierkleurenstylo’s.

Het was de moeite dit jaar en gelukkig hebben we, in lijn met mijn goede voornemen, de voorraad ‘rommel’ binnen de perken kunnen houden. Ik krijg eerlijk gezegd liever geld maar de meeste mensen staan erop om cadeaus te kopen, ook al is het dan onbruikbaar, overbodig of gewoon afschuwelijk in mijn ogen. En ‘nee’ zeggen tegen een cadeau dat wordt natuurlijk niet gedaan.

Het was een fantastische Kerst in 2011, en ik kan alleen maar hopen dat het bij u van ’t zelfde was.

14 thoughts on “De kerstbuit

  1. T zijn nog allemaal redelijke nuttige cadeaus die je gekregen hebt!
    Ik deel enorm veel cadeautjes uit maar krijg er weinig terug, mja kids hebben ook niet zo veel geld, en ik vind dat eigenlijk niet zo erg. Ouders en schoonouders geven geld. Ik zal die beginnen oppotten tegen dat we naar Canada gaan, t zal nodig zijn!
    Geniet van je cadeaukes en van je lief ook uiteraard!
    groetjes!

  2. amai, zo’n Creusetpot is een duur maar hรฉรฉl nuttig cadeau hoor!
    En die andere geschenken zien er ook niet verkeerd uit. Bedoel je met “kastvulsel” dan de “onbruikbaar, overbodig of gewoon afschuwelijke” cadeaus?

    Je lief blijkt dus ook al een liefhebber van het gouden vocht te zijn, goe bezig!… ๐Ÿ˜‰

    Groetjes!

    1. Ik heb de helft van de pot bijgelegd maar idd blijft het dan nog duur! ’t Is te hopen dat hij vele jaren mee zal gaan.
      Inderdaad kastvulsel = onnuttig enzovoorts… Jammer maar helaas, niet iedereen heeft dezelfde smaak als ik!
      Ja nochtans ik dacht altijd dat Amaretto een ‘vrouwendrankje’ was!

      1. Nope maar geloof mij.. hoe ga jij in hemelsnaam een la creuset pot deksel kapot doen. Of je moest een wedstrijdje gooi het deksel van je appartement naar beneden organiseren ๐Ÿ˜€

Reacties zijn gesloten.