Count your blessings

De manier waarop het lief geduldig en zorgvuldig zijn boterham met banaanschijfjes belegt om 7 uur ’s ochtends… Absolutely adorable!

Samen het bed opmaken, altijd een goed moment om spookje te spelen.

Voor het eerst in 10 jaar nog eens Cluedo gespeeld. Het was Sigyn die na een zenuwslopende speurtocht de eerste juiste gok deed: dominee Groenewoud heeft ’t gedaan met het touw in de eetkamer.

 De mini-versie van een chocolade suikerwafel. Übercute! (Maar uw maag is er niet mee gevuld, zo tussen de maaltijden door.)

 De superschattige figuurtjes tijdens de housewarming om je glas te herkennen tussen de andere glazen. I want!

 En uiteraard Mario Kart spelen tijdens diezelfde housewarming…

Het fascinerende binnenste van een rode kool (die trouwens paars is en alles wat ermee in aanraking komt, blauw verft).

18 thoughts on “Count your blessings

  1. Zo’n dingetjes voor op de glazen hebben ze in het kruidvat dacht ik! Hop daar naartoe, of was het nu toch de blokker! Dju , k weet het niet meer, k ben in de twee binnen geweest, omdat ze bij ons in dezelfde straat liggen!
    Mja en die rode kool, een hele klus eigenlijk hé en dan heb je er voor de rest van de winter in de diepvries.
    groetjes

    1. Die 2 liggen bij ons niet ver uit elkaar dus zal bij allebei eens binnenspringen 😉
      Inderdaad we kunnen wel even voort met die ene rode kool!

  2. Hoh, zo’n figuurtjes om je glas te herkennen zou ik ook wel willen…gedaan dat anderen mijn glas uitdrinken en dan zeggen dat ik een drankorgel ben 🙂
    Rode kool is inderdaad een viezigheid maar oooo zoooo lekker.

  3. hahaha, als ik spookje speel als ik het bed opdek da krijgt de kat schrik van mij :D.

    Mmm, bananen op boterhammen zijn lekker, vooral met dan ook nog eens wat witte of bruine suiker erop 🙂

  4. Hey!
    Haha, ik ben dus niet alleen met mijn fascinatie voor het binnenste van een rode kool! Prachtige kleur he 😉
    En door dit berichtje te lezen heb ik nog meer zin in het huisje van mij en mijn prins!

    Grtjs

  5. So cute uwen Teamo met zijn banaan 😀
    Ik ga die blessings ook eens oppikken denk ik met foto’s.
    En spookje spelen dat doen wij met twee in een hoeslaken… soms gebeuren er dingen in het hoeslaken die niemand mag zien 😀

Reacties zijn gesloten.