Count your blessings

Naast overwerkt en ziek begonnen te zijn aan mijn verlof dat vanzelfsprekend voorbij is gevlogen, was het vorige week geweldig fantastisch super…Om op zaterdagmiddag in de schoenwinkel binnen te stappen, waar net een nieuwe levering Flairbotjes was gearriveerd… Om dus mijn 57ste paar schoenen aan te kopen, bij deze! (Nvdr: ik snap niet waar de oorspronkelijke prijs van € 50 vandaan komt; dat geeft toch niemand uit aan zo’n stuk rommel? Maar ze zijn übercute en lekker warm!)
Om tien minuten later dé rode broek van mijn leven te vinden, mijngod wat ben ik blij dat rood helemaal “in” is dit seizoen!
Om die avond Athena te zien rondstappen in de donkerbruine versie van de Flairbotjes!

Omdat het perenseizoen bijna voorbij is en ge moet genieten van de sappige vrucht nu het nog kan, en elke avond alstublieft!

Om pompoensoep met geitenkaas voorgeschoteld te krijgen op mijn eerste verlofdag = ziektedag!

Om een veels te dure maar o zo mooie zilveren armband te kopen tijdens een juwelenavondje met mijn vrouwelijke collega’s!

Om te haken, te haken, te haken… Stand: al 81 lapjes gehaakt, nog 156 te gaan!

Om minstens één avond per week zwaar te zondigen door NIET te koken maar durüm af te halen zodat het lief die überlekkere Ben & Jerry’s met brownie kan meebrengen voor de zieke…

(Gelukkig had ik niks aan m’n maag, zeg, of het zou een triestig fotoverslag geweest zijn.)

18 thoughts on “Count your blessings

  1. Amai dat ziet er allemal goed en lekker uit! En ach ja als je een zilveren armband koopt behoudt die zowieso zijn waarde, ben je hem beu kan je hem nog altijd inruilen bij de juwelier voor iets anders!
    groetjes

  2. Die botjes, daar ben ik ook nog naar gaan zien. Maar ik vond zelfs die € 17 te veel voor hetgeen het maar is. Kostten die oorspronkelijk echt € 50?

    Bij Denaldi hadden ze deze zomer (misschien nu nog?) ook een soort van Ben & Jerry-ijsjes en eigenlijk waren die ook wel lekker: de perfecte portie voor 1 persoon en niet duur.

    1. Ja ik denk niet dat ik ze moet aandoen bij regen of sneeuw want dan zal mijn 17 euro recht de vuilbak in moeten :p
      Bedankt voor de Alditip!!

    1. Vorige winter vond ik zo’n botjes ook maar niks! Maar ze zijn wel lekker warm en ik vind die pomponnetjes superleuk bij het stappen 😉

    1. Ik had geen idee dat er een lijst was? 🙂 Je mag me er zeker opzetten. Bedankt om het Count-your-blessings-idee tot leven te brengen in de blogwereld.

Reacties zijn gesloten.